Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Mickiewicza w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Mickiewicza w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ulicy Mickiewicza w Białogardzie o długości odcinka L=660 mb, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i jej załącznikami. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1)Roboty przygotowawcze: - rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej - 1417,0 mb; - rozebranie płyt żelbetowych - 360,0 m2; - rozebranie kostki pol-bruk gr. 8 cm - 126,0 m2; - rozebranie kostki pol-bruk gr. 6 cm - 402,0 m2; - rozebranie nawierzchni z trylinki - 1510,0 m2; - rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych 35x35x5 cm - 1864,0 m2; - rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 3 cm - 4 cm - 1025,0 m2; - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-5 cm z wywozem - 3781,1 m2; - wywóz materiałów z odzysku na bazę ZUK - 103,6 t; - wywóz gruzu na wysypisko - 241,9 m3; - wywóz materiałów z rozbiórki na bazę ZUK - 260,7 m3; - wywóz nawierzchni bitumicznej na bazę ZUK - 238,8 m3; 2)Roboty krawężnikowe: - ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z betonu B-15 - 1417,0 mb; - ustawienie obrzeży 20x6 cm - 1385,0 mb; - ułożenie ścieków terenowych z kostki Pol-bruk gr. 8 cm czarnej - 283,4 m2; 3)Roboty nawierzchniowe: - wykonanie koryta pod chodniki gł. 10 cm z wywozem ziemi na wysypisko - 2565,0 m2; - wykonanie koryta pod zjazdy i parkingi gł. 20cm - 434,0 m2; - wykonanie koryta pod jezdnie gł. 40 cm - 2397,0 m2; - ułożenie warstwy odsączającej pod chodniki i zjazdy gr. 10 cm - 2809,0 m2; - ułożenie warstwy odsączającej pod jezdnie - 2272,11 m2; - wykonanie podbudowy z gruntocementu B-5 gr. 20 cm pod parkingi - 290,0 m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm pod jezdnie - 2272,11 m2; - wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 2271,11 m2; - ułożenie warstwy przedprofilowej - 79,9 ton; - ułożenie geosiatki - 3885,9 m2; - ułożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z asfaltobetonu grysowego dla KR-2 - 3885,9 m2; - skropienie i ułożenie warstwy ściernej gr. 3 cm - 3885,9 m2; 4)Roboty chodnikowe: - ułożenie kostki pol-bruk gr. 8 cm kolorowa na zjazdach - 244,0 m2; - ułożenie kostki pol-bruk gr. 6 cm w 50% kolor szary i 50% kolorowa - 2565,0 m2; - wykonanie parkingu z kostki Pol-bruk gr. 8 cm koloru czerwonego - 290,0 m2; 5)Regulacja istniejącego uzbrojenia: - regulacja włazów kanałowych - 26 szt; - regulacja wpustów deszczowych - 25 szt; - regulacja studni telefonicznych - 4 szt; - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt. 6)Wykonawca w ofercie - kosztorysie ma uwzględnić: - opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1) Projekt budowlany, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium przetargowe w wysokości 30.000,00 zł.(trzydzieści tysięcy złotych i 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w PeKaO S.A. Białogard Nr 36 1240 3666 1111 0000 4344 6782 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE. b)poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), wystawione przez Bank opisane WADIUM PRZETARGOWE należy dołączyć do oferty w postaci oryginału obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą. 4.Wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e w postaci oryginału, obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą (30 dni) należy dołączyć do oferty. 5.Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na osobnym rachunku bankowym. 7.Oferty nie zabezpieczone wadium przetargowym będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone. 11.1. Zwrot wadium. 1.Zwrot wadium przetargowego zostanie dokonany zgodnie z art. 46 ust. 1-4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.Zamawiający może zwrócić wadium na wniosek Wykonawcy (zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych): a)który wycofał ofertę przed terminem składani ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta został odrzucona. 3)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.2. Utrata wadium. 1.Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ); b)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy; c)spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 9 SIWZ - zawartość oferty , wymagane dokumenty); d)posiadają osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia , e)złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ. f)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. g)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie objętym zamówieniem. h)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. i)posiadają pozytywne i udokumentowane /referencje/ doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (min. 2 roboty budowlane w zakresie budownictwa drogowego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości końcowej nie mniejszej niż 1,5 mln zł. każda)- w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . j)wykaz osób które będą wykonywać przedmiot zamówienia w tym: - 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowymi. k)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę 500.000,00 zł. bez podlimitów. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności: 1)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (druk do wypełnienia) do SIWZ; 2)kosztorysy ofertowe zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do SIWZ - załącznik nr 2 3)oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) i art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załączniki nr 3 i 4 do SIWZ (druki do wypełnienia). 4)wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Wszystko potwierdzone referencjami (min. 2 roboty budowlane w zakresie budownictwa drogowego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości końcowej nie mniejszej niż 1,5 mln zł. każda) - załącznik nr 5 do SIWZ (druk do wypełnienia). 5)wykaz osób i podmiotów (kadry kierowniczej i podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w tym: - 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym. Należy dołączyć zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i dokumenty stwierdzające przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 6 do SIWZ (druk do wypełnienia). 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7. 7)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - załącznik nr 8. 8)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - załącznik nr 9. 9)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę 500.000,00 zł. bez podlimitów (w załączeniu przedłożyć polisę) - załącznik nr 10,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publicze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach