Przetargi.pl
Remont kapitalny sanitariatów, pokoi oraz wymiana drzwi na korytarzach w Domu Studenckim MAĆKO przy ul. Piątkowskiej 94,3C w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny sanitariatów, pokoi oraz wymiana drzwi na korytarzach w Domu Studenckim MAĆKO przy ul. Piątkowskiej 94,3C w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego łazienek od 1 do 10 piętra, pokoi mieszkalnych na trzech piętrach oraz wymiana stolarki drzwiowej na korytarzach na trzech piętrach. Domu Studenckiego Maćko przy ul. Piątkowskiej 94-3C w Poznaniu. Ofertę na: remont łazienek należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót oraz SIWZ a na remont pokoi oraz wymianę drzwi na korytarzach na podstawie ślepego kosztorysu, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Z uwagi na nieprzekraczalny termin zakończenia remontu związanego z rozpoczęciem nowego roku akademickiego Zamawiający umożliwia prowadzenie robót w systemie dwuzmianowym. A. Podstawowe dane budynku: 1.powierzchnia zabudowy - 818,00m2 2. powierzchnia użytkowa - 5089,00m2 3.powierzchnia netto - 7548,00m2 4.powierzchnia całkowita - 9816,00m2 5.kubatura - 26448,00m3 B. Charakterystyka budynku 4.2. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2.1 Łazienki a. Roboty budowlane: -Roboty rozbiórkowe -Roboty murarsko-tynkarskie -Izolacje przeciwwodne -Roboty okładzinowe -Dostawa i montaż drzwi b Roboty instalacyjne: -instalacja wod.-kan. sanitarna w łazienkach i piony kanalizacyjne (istniejące piony wodociągowe pozostają - nie podlegają wymianie) -instalacja c.o. w łazienkach i piony c.o.-instalacja ciepła technologicznego-instalacja wentylacji mechanicznej-rozruch wentylacji i pomiary c. Roboty elektryczne- instalacje elektryczne- montaż szafki elektrycznej- montaż osprzętu i lamp- pomiary 4.2.2 Pokoje i wymiana drzwi na korytarzach: a. roboty budowlane: wymiana wykładzin podłogowych, gładzie gipsowe, malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi w pokojach, wymiana drzwi na korytarzach, b. wymiana osprzętu elektrycznego w pokojach. 4.3 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2. kosztorysy ślepe, 3. SIWZ. Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: l.p Zadanie Zakres robót Podstawa wyceny 1Remont 12 pokoi (3 segmenty) na 2 piętrze Roboty budowlane, roboty elektryczne Ślepy kosztorys 2Wymiana drzwi na korytarzu na 4 piętrze Roboty budowlane, Ślepy kosztorys 3Remont 12 pokoi (3 segmenty) na 6 piętrze Roboty budowlane, roboty elektryczne Ślepy kosztorys 4Wymiana drzwi na korytarzu na 6 piętrze Roboty budowlane Ślepy kosztorys 5Remont 12 pokoi (3 segmenty) na 7 piętrze Roboty budowlane, roboty elektryczne Ślepy kosztorys 6Wymiana drzwi na korytarzu na 7 piętrze Roboty budowlane Ślepy kosztorys 7Sanitariaty - 60 szt. (jedna strona budynku) Roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne Projekt techniczny W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) - płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu - dozorowanie budowy, koszt ochrony - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu - opracowanie dokumentacji powykonawczej (dotyczy łazienek) - stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: a. Dokumentacje projektowe i wykonawcze L.p. Tytuł projektu 1. projekt budowlany - Remont toalet w Domu Studenckim Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu 2.Instalacje elektryczne - Remont toalet w Domu Studenckim Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu 3.projekt wykonawczy - węzła wymiennikowego do wentylacji 4.projekt budowlany- instalacje sanitarne - instalacja wentylacji mechanicznej pomieszczeń sanitarnych Domu Studenckiego Danuśka 5.projekt budowlany - instalacje wod-kan. i c.o - Remont toalet w Domu Studenckim Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Piątkowskiej 94/3B w Poznaniu b. Kosztorysy ślepe L.p. Zakres prac Załącznik nr 1.Remont 12 pokoi (3 segmenty) na 2 piętrze, Wymiana drzwi na korytarzu na 4 piętrze, Remont 12 pokoi (3 segmenty) na 6 piętrze, Wymiana drzwi na korytarzu na 6 piętrze, Remont 12 pokoi (3 segmenty) na 7 piętrze, Wymiana drzwi na korytarzu na 7 piętrze 1 2.Remont sanitariatów 2 c. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł STWiOR 1.Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - część ogólna i szczegółowa - Remont toalet w Domu Studenckim Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu 2.Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych -instalacje elektryczne - Remont toalet w Domu Studenckim Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu 3.Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót -instalacje sanitarne instalacja wentylacji mechanicznej Dom Studencki Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Piątkowska 94-3B 4.Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - instalacje sanitarne wod-kan, c.o. i ciepła technologicznego Dom Studencki Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Piątkowska 94-3B 5.Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - część ogólna i szczegółowa - Remont pokoi i wymiana drzwi w Domu Studenckim Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu 4.5. Miejsce realizacji: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Piątkowska 94-3C. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych (załącznik nr 2) oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 4.9. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 4.6. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 4.7. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z wyposażeniem. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołami odbioru końcowego. 4.8. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w następujących terminach: -Awarie instalacji wod-kan i wentylacji w czasie 24 godzin a usuwanie usterek w czasie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 30 000, 00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 23 maja 2013 do godz. 08:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach