Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
- Data zamieszczenia: 2013-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
ul. Rynek 2 2
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
REGON: 00052573100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont gwarancyjny krytej pływalni Na Fali w Gostyniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont gwarancyjny krytej pływalni Na Fali w Gostyniu; miejsce wykonywania robót: Kryta pływalnia Na Fali, ul. Starogostyńska 9a, 63-800 Gostyń; 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty min. 5-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót podzielony na branże: budowlaną, sanitarną). 3. Roboty będą prowadzone w obiekcie wyłączonym z użytkowania. Przerwa technologiczna będzie wynosiła 3 tygodnie. Zamawiający zastrzega, że przerwa technologiczna nie może trwać dłużej niż 3 tygodnie. 4. W przypadku niewykonania w ustalonym terminie prac w pomieszczeniach mokrych (w hali basenowej w pom. 1.29, 1.31, 1.32 wraz z plażami, natryskach w pom. 1,27,1.27a, 1.28, 1.28a i przebieralniach w pom. 1.23, 1.24, 1.25, 1.26) w czasie przerwy technologicznej, Zamawiający będzie naliczać kary, zgodnie z postanowieniami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 5. Rozliczenia za media (woda, ścieki, energia elektryczna) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych) lub w formie ryczałtu stanowiącego 0,5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Płatność na konto Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu. 6. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu robót przed podpisaniem umowy. Harmonogram należy uzgodnić z Zamawiającym. Harmonogram robót musi uwzględniać wszelkie pojedyncze roboty zależne od siebie czasowo i założenia robocze dotyczące poszczególnych etapów budowy oraz musi uwzględnić termin pośredni - 3 tygodnie od rozpoczęcia przerwy technologicznej na wykonanie robót w pomieszczeniach mokrych (w hali basenowej w pom. 1.29, 1.31, 1.32 wraz z plażami, natryskach w pom. 1,27,1.27a, 1.28, 1.28a i przebieralniach w pom. 1.23, 1.24, 1.25, 1.26). 8. Zamawiający zakłada rozpoczęcie 3 - tygodniowej przerwy technologicznej od 02.04.2013r. Powyższy termin zostanie szczegółowo określony przy uzgadnianiu harmonogramu robót. Zakres robót obejmuje m. in.: 1. Roboty budowlane: 1.1 Elewacja zewnętrzna budynku - patrz pkt 1 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.2 Przecieki przez ścianę zewnętrzną od strony lasu - patrz pkt 3 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.3 Nieszczelność pomieszczeń mokrych - natrysków - patrz pkt 4 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.4 Ubytki w fugach - patrz pkt 5 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.5 Pęknięte płytki w hali basenowej - patrz pkt 7 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.6 Pęknięte szyby w hali basenowej - patrz pkt 8 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.7 Pęknięte płytki przy kasach - patrz pkt 10 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.8 Odpadające płytki w saunie parowej - patrz pkt 11 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.9 Parapety w oknach - patrz pkt 14 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 1.10 Niesprawne siłowniki w oknach - patrz pkt 15 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 2. Roboty sanitarne: 2.1. Przewężenia rur spustowych - patrz pkt 2 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 2.2. Wentylacja - patrz pkt 6 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 2.3. Dysze w basenie - patrz pkt 9 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 2.4. Niewłaściwie zamontowana armatura sanitarna - patrz pkt 12 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni; 2.5. Wymiana nieszczelnych opraw oświetlenia podwodnego - opis pkt 13 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami - kosztorysami), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji technicznej lub lepsze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27