Gmina Łużna ogłasza przetarg
- Adres: 38-322 Łużna, Łużna 634
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3543922 , fax. 018 3543039
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
Łużna 634 634
38-322 Łużna, woj. małopolskie
tel. 018 3543922, fax. 018 3543039
REGON: 49189246900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi rolniczej Mszanka na Las w kier. P. Osioła dł. 350 mb. w miejscowości Mszanka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane związane z remontem drogi gminnej wg dokumentacji uproszczonej dotyczy drogi położonej w Mszance o nazwie Mszanka na las o dł. 350mb Zadanie obejmuje: 1.Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 2.Wykonanie podbudowy żwirowej 3.Wykonanie podbudowy tłuczniowej 4.Wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysem kamiennym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 1500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci którzy spełniają następujące warunki: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ust.1 i 2Ustawy ----------- 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się : - wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne ,o których mowa w art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych - wykonawców , którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków -wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą , lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą -wykonawców którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę , która : -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, , lub błędy w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. -w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r .- Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: -formularz ofertowy -dowód wniesienia wadium -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych -koncesja ,zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -dokumenty stwierdzające ,że osoby które będą wykonywać zamówienie , posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Potwierdzające odpowiednio , że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3/nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju ,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądu, administracji albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z remontem, odbudową i przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej - droga w kierunku Pani Pióreckiej, nr drogi K290809, dz. nr 4 obr. 4 miasta Grybowa w km 0+000 - 0+300.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr inw. 220/635 nr 1 w Leśnictwie Grywałd
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Wierzchosławice
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg powiatowych: nr 1316K Dąbrowa Tarnowska - Otfinów, nr 1347K Mikołajowice - Bogumiłowice, nr 1395K Gromnik - Brzozowa
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg Gminnych: 1. Remont drogi gminnej Dziemięrzyce Aleja - Dziemięrzyce Nr K140448 w miejscowości Dziemięrzyce w km. 0+000 - 0+520 2. Remont drogi gminnej Marchocice - Skrzypie Nr K140450 w miejscowości Marchocice w km. 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi leśnej nr 1,2 - inw. 220/425, 220/440 w Leśnictwie Niedzica
Dodano: 2016-07-22 - Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Miechów podzielonych na 2 niepodzielne zadania
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 220/155 w leśnictwie Bystrzak
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2016-07-20