Przetargi.pl
Remont drogi na Milówce - droga przez wieś ( od szkoły ) w stronę Sukmania dz. ew. nr 240; km 0+000-0 0+403

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2012-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi na Milówce - droga przez wieś ( od szkoły ) w stronę Sukmania dz. ew. nr 240; km 0+000-0 0+403
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie robót drogowych w związku z dokonanym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych podziałem środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, przewidzianych w ramach dofinansowania w 2012 roku zadania pn.: Remont drogi na Milówce - droga przez wieś ( od szkoły ) w stronę Sukmania dz. ew. nr 240; km 0+000-0 + 0+403 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej / bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m? (5,3+4/2)*8=37,2 0+000-0+024 - 16*4=64 0+024-0+403 - 379*3,8 = 1440,2 - ilość: 1541 m?; 2) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym - ilość: 115,5 t; 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 5 cm - ilość: 1541 m?; 4) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - wykonanie poboczy - ilość: 400 m?; 5) rozebranie ścieków z elementów betonowych o grubości 20 cm na podsypce piaskowej - ilość: 14 m; 6) umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi ( korytkami żelbetowymi ) - osadzenie elementów na ławie z pospółki lub piasku Umocnienie skarp w celu odbudowy zniszczonych poboczy korytka z odzysku - ilość: 400 m?; 7) plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr. kat. I - III - ilość: 254 m?; 8) umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi ( korytkami żelbetowymi ) - osadzenie elementów na ławie z pospółki lub piasku. Umocnienie skarp w celu odbudowy zniszczonych poboczy korytka o głębokości 26 cm - ilość: 126 m. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarty jest w dokumentach będących załącznikami do niniejszej SIWZ tj.: 1) w przedmiarze robót , 2) w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( SSTWiOR ), 4. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: Zamawiający żąda minimum 36 - miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów, technologii lub rozwiązań mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, technologii i rozwiązań równoważnych tj. takich, które nie obniżą standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 6. W przypadku zastosowania materiałów ( wyrobów ) lub urządzeń równoważnych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały ( wyroby ) lub urządzenia do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska, oraz zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) użyte materiały winny mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 21 sierpnia 2012 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, które zostały określone w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: < Wadium na przetarg nieograniczony - Remont drogi na Milówce >. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego. Wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego ( została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego ). 7. Inna niż pieniężna forma wadium ( art. 45 ust. 6 ustawy Pzp ) powinna zostać złożona w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 21 sierpnia 2012 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum - 30 dni od daty składania ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej musi się powoływać w swej treści na przepis art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 9. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach