Gmina Jordanów ogłasza przetarg
- Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2693510 , fax. 018 2693526
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
ul. Rynek 2 2
34-240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 018 2693510, fax. 018 2693526
REGON: 49189225100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www: gmina-jordanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Dydowa w Toporzysku długości 200 m od km 0 + 440 do km 0 + 640 realizowanej w ramach usuwania skutków powodzi roku 2007. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje : - wykonanie robót ziemnych, oczyszczenie rowów i przepustów z namułu - założenie ścieków z elementów betonowych oraz kratę stalową przejazdową - wyrównanie i zagęszczanie podbudowy warstwy dolnej z kruszywa łamanego grubości 10 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków z pkt . 1: ad. 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, ad. 2) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania wykonali należycie minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dysponują osobą z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności : - budownictwa drogowego oraz posiada aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowego Związku Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z 15.12. 2000 r. ad. 3) warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia i złożą stosowne oświadczenie w tym zakresie, ad. 4) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w pkt. 2. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem, sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt . 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz c) Oświadczenie o treści określonej w złączniku nr 2a, d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)Wykaz co najmniej jednej roboty w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie będącej przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 , g)Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował załączniki nr 4a i 4b Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami o specjalności drogowej , h) kopie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r ( D. U. z 2004, Nr 71,poz. 646 ) 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 4) kosztorys ofertowy zgodny z podanym przedmiarem robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gmina-jordanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z remontem, odbudową i przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej - droga w kierunku Pani Pióreckiej, nr drogi K290809, dz. nr 4 obr. 4 miasta Grybowa w km 0+000 - 0+300.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr inw. 220/635 nr 1 w Leśnictwie Grywałd
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Wierzchosławice
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg powiatowych: nr 1316K Dąbrowa Tarnowska - Otfinów, nr 1347K Mikołajowice - Bogumiłowice, nr 1395K Gromnik - Brzozowa
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg Gminnych: 1. Remont drogi gminnej Dziemięrzyce Aleja - Dziemięrzyce Nr K140448 w miejscowości Dziemięrzyce w km. 0+000 - 0+520 2. Remont drogi gminnej Marchocice - Skrzypie Nr K140450 w miejscowości Marchocice w km. 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi leśnej nr 1,2 - inw. 220/425, 220/440 w Leśnictwie Niedzica
Dodano: 2016-07-22 - Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Miechów podzielonych na 2 niepodzielne zadania
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 220/155 w leśnictwie Bystrzak
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2016-07-20