Przetargi.pl
remont dróg wewnętrznych i miejsc postojowych na terenie Instytutu Ochrony Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Władysława Węgorka 20 w Poznaniu-znak postępowania: IORPIB/ZP/RB/Drogi/2016

Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-318 Poznań, ul. Władysława Węgorka 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8649000 , fax. 61 8676301
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Władysława Węgorka 20 20
    60-318 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8649000, fax. 61 8676301
    REGON: 00008021700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont dróg wewnętrznych i miejsc postojowych na terenie Instytutu Ochrony Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Władysława Węgorka 20 w Poznaniu-znak postępowania: IORPIB/ZP/RB/Drogi/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont dróg wewnętrznych i miejsc postojowych na terenie Instytutu Ochrony Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Władysława Węgorka 20 w Poznaniu. Teren budowy obejmuje chodnik, jezdnie oraz miejsca postojowe na terenie IOR. W otoczeniu terenu budowy zlokalizowane są obiekty pracy. Z uwagi na powyższe organizacja robót powinna być tak opracowana, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu pieszego i drogowego. Projekt organizacji ruchu opracuje Wykonawca na własny koszt i przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. Nie dopuszcza się zamknięcia całego ciągu pieszo - jezdnego. Do powyższych potrzeb Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem, oznakowaniem i potencjałem ludzkim. Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji robót budowlanych, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - ochrony środowiska, - warunków bezpieczeństwa pracy, - warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, - zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z przebudową chodników Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia zawierają załączone do SIWZ: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 3 do SIWZ) oraz projekt budowlany (zał. nr 2 a-d do SIWZ), wzór umowy(zał. nr 8 do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie realizowany, odbierany i fakturowany wg Etapów wyznaczonych w dokumentacji projektowej (numeracja: I, II, III, VI). Załączony do SIWZ przedmiar robót (zał. nr 1 a-d) ma jedynie charakter pomocniczy i poglądowy. Zamawiający informuje, że te sformułowania w dokumentacji projektowej, które opisują przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia są podane przykładowo, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne spełniające wymagania techniczne podane w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe 45233222-1Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy(wzór umowy-załącznik nr 8 do SIWZ). Wymagania dot. gwarancji Wymagana minimalna długość okresu gwarancji na wykonane roboty to: 36 miesięcy od daty końcowego protokolarnego odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ior.poznan.pl/redir,przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach