Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 22 20 200 , fax. 61 22 20 500
- Data zamieszczenia: 2016-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3 3
61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 22 20 200, fax. 61 22 20 500
REGON: 00068449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ubrań specjalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 228 nowych kompletów ubrań specjalnych dla funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej z: Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu 100 kpl., Komendy Miejskiej PSP w Koninie 20 kpl., oraz Komend Powiatowych PSP w Kole - 21 kpl., Krotoszynie 21 kpl., Obornikach - 10 kpl., Pleszewie - 4 kpl., Wolsztynie - 30 kpl., Wrześni 10 kpl., Złotowie 12 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351134003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN, przed upływem terminu na składanie ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psp.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa ubrań specjalnych
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa artykułów BHP 2
Dodano: 2015-06-03 - Protokół ZP/NR 07/PN/15
Dodano: 2015-04-24 - Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2014-06-25 - Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników szpitala.
Dodano: 2013-04-12 - Protokół ZP/Nr 04/PN/12
Dodano: 2012-04-19 - sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej DZ-751-65/11
Dodano: 2011-12-22 - Dostawa odzieży ochronnej (ostrzegawczej)
Dodano: 2010-08-17 - Dostawa specjalnych ubrań strażackich oraz sprzętu pożarniczego
Dodano: 2009-04-24