Przetargi.pl
Remont dróg na terenie Gminy Wojnicz w miejscowościach: Wielka Wieś ,Olszyny, Milówka, - które zostały uszkodzone w wyniku wystąpienia ulewnych deszczy/powódź w 2009 roku.

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2012-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie Gminy Wojnicz w miejscowościach: Wielka Wieś ,Olszyny, Milówka, - które zostały uszkodzone w wyniku wystąpienia ulewnych deszczy/powódź w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie robót drogowych w związku z dokonanym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych podziałem środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, przewidzianych w ramach dofinansowania w 2012 roku według następujących zadań pn.: 1) Remont drogi Koło Prokopa - działka nr ewid. 293 - Kolonia II działka nr ewid. 282, 309 w km 0+000 - 0+200, 2) Remont drogi Na Gwoździec - działka nr ewid. 458 w Olszynach w km 0 + 340 - 0 + 732, 3) Remont drogi obok p. Wołka w stronę lasu - Milówka - działka nr ewid. 231 w km 0+100-0 +350, 2. Zakres robót obejmuje między innymi: I. Rmont drogi Koło Prokopa dz.nr ewid. 293 - Kolonia II dz. nr. ewid. 282,309 w km 0+000-0+200 - wielkość: 200 mb. 1) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 10 cm w km 0+055 -0+070 - ilość: 43,5 m?, 2) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - ilość: 281,3 m?, - w km 0+000 - 0+034 - wielkość: 34 mb - ilość: 98.6 m?, - w km 0+119 - 0+182 - wielkość: 63 mb - ilość: 182,7 m?, 3) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - ilość: 324,8 m?, - w km 0+000 - 0+034 - wielkość: 34 mb, - ilość: 98.6 m?, - w km 0+055 - 0+070 - wielkość: 15 mb, - ilość: 43,5 m?, - w km 0+119 - 0+182 - wielkość: 63 mb, - ilość: 182,7 m?, 4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca - grubość po zagęszcz. 3 cm 200 x 2,5 - ilość: 500 m?, 5) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna - grubość po zagęszcz. 5 cm 200 x 2,5 - ilość: 500 m?, 6) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 8 cm - wielkość: 200 x 0,2 x 2str - ilość: 80 m?, Remont przepustu 7) Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 m3 w gr.kat.I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km - ilość: 8,25 m?, 8) Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm - ilość: 11 mb, 9) Wykonanie ławy fundamentowej pod rury z pospółki dolna warstwa grubości 30 cm pod rury - ilość: 1,65 m? 10) Wykonanie ławy fundamentowej betonowej pod rury i murki czołowe - ilość: 2,00 m?, 11) Ułożenie rury żelbetowych śr. 50 cm - ilość: 11mb, 12) Wykonanie ścianek czołowych dla rur o śr. 50 cm - ilość 2 szt, 13) Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 30 cm - ilość: 16,5 m?, 14) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - ilość: 16,5 m?, 15) Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi - korytkami - osadzenie elementów na ławie z pospółki lub piasku - ilość: 160 m, 16) Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr.kat.I-III - ilość: 320 m?, II. Remont drogi Na Gwoździec dz.nr ewid. 458 w Olszynach w km 0+340-0+732 - wielkość: 392 mb 1) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV w km 0+498 - 0+732 - wielkość: 234 x 4,3 - ilość: 1006 m?, 2) Wykonanie podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - w km j/w - ilość: 1006 m?, 3) km. 0+420 - 0+498 - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym - ilość: 24 t, 4) km. 0+420 - 0+732 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna - grubość po zagęszcz. 6 cm - ilość: 967,2 m, 5) km. 0+340 - 0+420 wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna - grubość po zagęszcz. 4 cm - ilość: 248 m?, 6) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 6 cm - wielkość: 392 x 0,6 x2 str - ilość: 470, 4 m?, III. Remont drogi obok p.Wołka w stronę lasu - Milówka dz.nr ewid. 231 w km 0 + 100 - 0 + 350 - wielkość 250 mb 1) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV wielkość: 250*3,6 - ilość: 900 m?, 2) Wykonanie podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - ilość: 900 m?, 3) Wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca o grubości po zagęszcz.3 cm - ilość: 750 m?, 4) Wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna o grubość po zagęszcz. 4 cm - ilość: 750 m?, 5) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 6 cm - wielkość: 250 x 0,3 x 2 strony - ilość: 150 m?. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarty jest w dokumentach będących załącznikami do niniejszej SIWZ tj. : 1) w przedmiarze robót , 2) w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( SSTWiOR ), 4. Przedmiot zamówienia wg. kodu CPV: - 45.23.31-42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg. 5. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: Zamawiający żąda minimum 36 - miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska, oraz zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) użyte materiały winny mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,- zł ( słownie: pięć tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 09 maja 2012 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, które zostały określone w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: Wadium na przetarg nieograniczony < Remont dróg na terenie gminy Wojnicz w miejscowościach: Wielka Wieś, Olszyny, Milówka, które zostały uszkodzone w wyniku wystąpienia ulewnych deszczy / powódź w 2009 roku >. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 2 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia ofert, ponieważ za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 09 maja 2012 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach