Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w Dakowach Suchych - gmina Buk (odc. ul. Szkolnej i ul. Dobrej)

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2011-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w Dakowach Suchych - gmina Buk (odc. ul. Szkolnej i ul. Dobrej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót: Remont nawierzchni jezdni oraz poprawa odwodnienia dróg gminnych polegać będzie na nawiezieniu i rozścieleniu na szerokość 5,0 m destruktu asfaltowego (materiał wykonawcy), wraz z mechanicznym zawałowaniem. Istniejącą nawierzchnię przed ułożeniem należy poddać mechanicznemu wyrównaniu nadając jej spadek poprzeczny, daszkowy o wielkości 2%. Destrukt asfaltowy należy rozłożyć równomiernie na wskazanych odcinkach dróg na grubość 8 - 10 cm. Aby poprawić odwodnienie nawierzchni jezdni ul. Szkolnej w Dakowach Suchych, zdecydowano się na wykonanie obustronnej ścinki pobocza na długości remontowanego odcinka, na głębokości 20 cm i szerokość 1,75 m (strona prawa), i 1,20 m (strona lewa). Ziemie z ukopu należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. Ponadto stan rowu przydrożnego na ul. Szkolnej i ul. Dobrej w wielu miejscach wymaga pogłębienia i mechanicznego oczyszczenia. Oczyszczenie rowu polegać będzie na oskarpowaniu miejscowym rowu, pogłębieniu o dodatkowe 20 cm, a także miejscowej wycince krzewów (roślinność o żywotności do 10 lat). Odwodnienie nawierzchni jezdni ulicy Dobrej należy usprawnić poprzez wykonanie rowu przydrożnego o szerokości 2,5 m (z poboczem 0,75m) na odcinku łącznym 565 mb. Przewidziano wykonanie rowu na głębokość 60 cm. Z prawej strony ulicy Dobrej należy wykonać ścinkę pobocza na szerokość 1,35 m i głębokość ukopu do 20 cm. Materiał ziemny należy odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. Wykonane rowy i pobocza należy poddać plantowaniu i wzmocnić poprzez posianie mieszaniny traw. Pod zjazdami na ul. Dobrej należy wykonać przepusty rurowe dostosowane do szerokości zjazdów. 2. Rozwiązania konstrukcyjne 2.1. Jezdnia - warstwa z destruktu asfaltowego, grubości 8 - 10 cm po zawałowaniu. - powierzchnia remontu: ul. Szkolna - 3000 m? ul. Dobra - 2500 m? 2.2. Ścinka pobocza - usunięcie mechaniczne gruntu z pobocza na głębokość 20 cm - powierzchnia ścinki: ul. Szkolna - 1770 m? ul. Dobra - 675 m? 2.3. Odtworzenie rowów przydrożnych - wykonanie rowu przydrożnego na ul. Dobrej w Dakowach Suchych na głębokość 60 cm, długości 565 mb - oczyszczenie i miejscowe pogłębienie rowu przydrożnego na ul. Szkolnej i Dobrej w Dakowach Suchych do głębokości 20 cm, o długości 210 mb (każdy z odcinków) 3. Roboty towarzyszące Z uwagi na istniejące uzbrojenie oraz zjazdy prace w miejscach szczególnych należy wykonywać ręcznie. Skarpy rowów oraz pobocza należy dostosować do wysokości istniejących zjazdów oraz innych elementów technicznych takich jak studnie telefoniczne, zawory wodociągowe i gazowe. Ponadto należy ułożyć przepusty rurowe po zjazdami już istniejącymi w ilości 6 szt. o średnicy ? 400 mm z rur betonowych, o łącznej długości 30 m. Zjazdy należy odtworzyć z materiału z jakiego zostały wykonane. 4. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ skrócona dokumentacja techniczną remontu dróg, b/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d/ szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwatysiącezłotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach