Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
ul. Strzelców Bytomskich 207 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A usytuowanym w Sosnowcu przy Mikołajczyka 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A usytuowanym w Sosnowcu przy Mikołajczyka 4 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Rozbiórkę pokrycia z papy na dachach drewnianych Rozebranie konstrukcji więźb dachowych Wymianę elementów konstrukcji dachu Wzmocnienie krokwi Wymianę deskowania Przemurowanie kominów wraz z naprawą czapek kominowych Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 900,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj. warunki dotyczące: 5.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 5.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 5.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.2. Uszczegółowienie warunków udziału Wykonawców w postępowaniu. 5.2.1. Wykonawca winien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem tj. minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. 5.2.2. Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 34 400,00 zł brutto. 5.2.3. Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcy gwarancji jakości wykonanych robót dekarskich i 36-miesięcy gwarancji jakości wykonanych robót ogólnobudowlanych będących przedmiotem zamówienia. 5.2.4. Wykonawca winien posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub stosowne zezwolenie właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (transport, odzysk, unieszkodliwianie lub składowanie materiałów) oraz Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów, w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie stosownej decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. 5.2.5 Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2.6. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych - polisa ubezpieczeniowa. 5.2.7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.2.8. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 5.3.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły : spełnia - nie spełnia. 5.3.3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 6.3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załącznika nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 6.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 6.5. W przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 6.6. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy - załącznik nr 5 do druku OFERTA 6.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w punkcie 6.5 SIWZ. 6.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z opisem w pkt. 5.2.1. SIWZ. - załącznik nr 6 do druku OFERTA. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, które należy dołączyć do załącznika nr 6 do druku OFERTA. 6.8. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z opisem w pkt. 5.2.2 SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy dołączyć do załącznika nr 7 do druku OFERTA. 6.9. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące przepisy prawa nakładają taki obowiązek. 6.10. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA. z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym. 6.11. Wypełniony formularz gwarancyjny zgodnie z pkt. 5.2.3 SIWZ - załącznik nr 9 do druku OFERTA. 6.12. Jeżeli Wykonawca posiada, ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku rozbiórki obiektów budowlanych oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacza powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem pkt.5.2.4 SIWZ. 6.13. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem w pkt. 5.2.6 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27