Przetargi.pl
Remont drogi gminnej bocznej od ul. Kucharzówki w miejscowości Świerklany wraz z przebudową pobocza w zakresie nawierzchni i podbudowy

Gmina Świerklany ogłasza przetarg

  • Adres: 44-264 Jankowice, ul. Świerklańska 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4327500 , fax. 032 4327509
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
    ul. Świerklańska 54 54
    44-264 Jankowice, woj. śląskie
    tel. 032 4327500, fax. 032 4327509
    REGON: 27625900800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej bocznej od ul. Kucharzówki w miejscowości Świerklany wraz z przebudową pobocza w zakresie nawierzchni i podbudowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej bocznej od ul. Kucharzówki w miejscowości Świerklany wraz z przebudową pobocza w zakresie nawierzchni i podbudowy obejmujący: a) Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym - 0,172 km b) Wykonanie zabezpieczenia sieci wodociągowej rurami osłonowymi dzielonymi z odsłonięciem i zasypaniem sieci - przez analogię - 5,20 m c) Oznakowanie trasy sieci wodociągowej ułożonej w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego - 5,20 m d) Wykonanie zabezpieczenia sieci gazowej rurami osłonowymi dzielonymi z odsłonięciem i zasypaniem sieci - 7,70 m e) Oznakowanie trasy sieci energetycznej ułożonej w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego - 7,70 m f) Wykonanie wykopów ręcznie z poprzecznym przerzutem na nasyp w gruncie kat. IV - 21,800 m3 g) Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie katIV zabudowanie i odwiezienie na odkład na odległość do 1km - 358,70 m3 h) Dodatek za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód 5-10-t, dodatek 11 km - 358,70 m3 i) Ręczne formowanie nasypów, grunt kaŁ-IV pochodzący z wykopu - 21,80 m3 j) Mechaniczne zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii M-IV - 21,800 m3 k) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne - 2,00 szt. l) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat IV, - 776,510 m2 m) Ułożenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm - 776,510 m2 n) Dodatek za każdy dalszy 1 -cm grubości ułożenia podbudowy powyżej 15 cm, dodatek 5 cm - 776,510 m2 o) Ułożenie nawierzchni jezdni z kostki betonitowej grubości 12 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm, koloru szarego - 776,510 m2 p) Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto), skarpy, kategoria gruntu IV, - 1,115 m2 q) Humusowanie i obsianie skarp, humus grubości 5-cm - 1,115 m2 r) Dodatek za każdy następny 1-cm humusu powyżej 5 cm, dodatek 10 cm - 1,115 m2 s) Wykonanie lawy betonowej z oporem z betonu klasy C12/15 pod krawężnik i krawężnik z ściekiem - 38,840 m3 t) Ustawienie krawężników betonowych wibroprasowanych bez law,20x30-cm, podsypka cementowo-piaskowa - 363,930 m u) Ułożenie nawierzchni jezdni z kostki betonitowej grubości 12 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm, koloru szarego -kalkulacja indywidualna - 776,510 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca winien zrealizować w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (tzn. zrealizować min. 2 zamówienia w zakresie budowy dróg o nawierzchni z kostki brukowej betonowej betonitowej o powierzchni min. 600 m2 i wartości brutto min. 200.000 zł. - każde zadanie). Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kadrę kierowniczą składającą się z: a) kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń; 2.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100.000 zł. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawcy winni przedłożyć nw. dokumenty i oświadczenia: 1.1. dowód wniesienia wadium; 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2; 1.3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3; 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.7. wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 1.8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią Załącznika nr 5; 1.9. zobowiązanie w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp , zgodnie z treścią Załącznika nr 6; 1.10. oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z treścią Załącznika nr 7; 1.11. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach