Przetargi.pl
Ochrona obiektów będących w zasobach MZZL w Sosnowcu

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2901848 , fax. 032 2901864
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 10a 10a
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2901848, fax. 032 2901864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów będących w zasobach MZZL w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów będących w zasobach MZZL w Sosnowcu. Ochronie podlegać będą n/w obiekty: 1. Budynek Forum przy ul. Modrzejowskiej 32a. 2. Centrum Handlowo-Usługowo-Biurowe przy ul. Warszawskiej 3. 3. Budynek przy ul. 1 Maja 21/23. 4. Budynek przy ul. Rzeźniczej 12. 5. Budynek przy ul. Dobrzańskiego 99. 6. Budynek przy ul. Mościckiego 14. 7. Budynek przy ul. Kościuszki 5. 8. Budynek przy ul. Wojska Polskiego 6. 9. Budynek przy ul. Partyzantów 10a. 10. Budynek przy ul. 11 Listopada 45. 11. Budynek Dworca Autobusowego przy ul. Mościckiego. 12. Budynek przy ul. Dobrzańskiego 101. Zamawiający przyjmuje do obliczenia ceny oferty okres 93286 godzin ochrony. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości chronionych obiektów w trakcie trwania umowy, a tym samym zmiany liczby godzin ochrony w miesiącu oraz miesięcznego wynagrodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 925220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 20000 zł, które należy wnieść w terminie do 5.02.2010 r. do godz. 8.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania zawarte w SIWZ, tj. złożą oświadczenia, dokumenty wymienione poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej ( na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia). 6. Oświadczenie, że bezpośredni nadzór nad wykonywaniem ochrony fizycznej obiektów Zamawiającego zostanie powierzony tylko pracownikom Wykonawcy, którzy posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej oraz dopuszczonym do posiadania broni. 7. Wykaz minimum 2 osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sprawujący bezpośredni nadzór nad wykonywaniem ochrony fizycznej przez pracowników ochrony oraz kserokopie licencji II stopnia tych osób. 8. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 900000 złotych (dziewięćset tysięcy złotych). 9. Oświadczenie, że Wykonawca: a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma dwuosobowymi grupami interwencyjnymi, działającymi na terenie miasta Sosnowca lub na terenie miast ościennych przez całą dobę, b) dysponuje lub będzie dysponował oznakowanymi samochodami, c) wszyscy pracownicy w trakcie wykonywania usługi będą mieli zunifikowane, dwuczęściowe umundurowanie letnie i zimowe dostosowane do specyfiki obiektu, odpowiednio oznakowane w widocznym miejscu (np. logo, nazwy firmy) oraz firmowy identyfikator. 8. W związku z faktem, że Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach i wyposażeniu innych podmiotów, Wykonawcy muszą przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy to pkt 7 oraz pkt 9 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach