Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa - Nr postępowania: S.G 231-35/09

Sąd Rejonowy w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Bogedaina 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2101846 w. 70 , fax. 032 2101846 w. 70
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Pszczynie
    ul. Bogedaina 14 14
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 2101846 w. 70, fax. 032 2101846 w. 70
    REGON: 00032214600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa - Nr postępowania: S.G 231-35/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 925220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla budynku o podobnych parametrach o wartości rocznej nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda. 2. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osoby posiadając nie krócej niż 1 rok, licencję I stopnia do ochrony osób i mienia. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia potwierdzone wymaganymi dokumentami. 4. Posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200 000 PLN. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 1 000 000 PLN. 6. Nie podlegają wykluczeniu z tytułu Art. 24 ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt IV ust. od 1 do 5 mogą spełnić łącznie a warunek, o którym mowa w pkt ust. 6 musi spełniać każdy z uczestników konsorcjum. Ocena spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawcy winni dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, f) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem publicznym; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Uczestnicy konsorcjum dokumenty wymienione w pkt A) 1.lit. a), b), c), d) muszą złożyć wszyscy oddzielnie, a oświadczenie wymienione w pkt A) 1.lit. e) łącznie (podpisane przez wszystkich Wykonawców lub pełnomocnika). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A) 1.lit. a), c), d): 1) pkt A) lit. a), b) i d)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie: 2) pkt A) lit.c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 4. Forma dokumentów: a) dokumenty wymienione pkt A ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty, które wymieniono w pkt A ust. 1 i ust. 3, nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa: 1. W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Forma dokumentów wymienionych w pkt B) ust.1: a) dokumenty należy złożyć w formie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. C. Zdolność techniczna: 1. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,o wartości rocznej nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda, z podaniem dat wykonania usługi jak i nazw odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te usługi zostały wykonane należycie; (propozycję formy wykazu zawarto w zał. Nr 5do SIWZ), b) wykazu osób z co najmniej rocznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencje pracowników ochrony co najmniej I stopnia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z kserokopią ważnych zaświadczeń (orzeczeń) lekarskich stwierdzających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań- propozycję formy wykazu zawarto w zał. Nr 6 do SIWZ, c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty nie sporządzone w języku polskim należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) w przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszczyna.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach