Przetargi.pl
Remont dachu hali dwunawowej w Czerwonaku przy ulicy Gostyńskiej 139

Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-095 Murowana Goślina, Łopuchówko 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8122161, 604-549-228 , fax. 061 8122161
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko
    Łopuchówko 1 1
    62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8122161, 604-549-228, fax. 061 8122161
    REGON: 63001151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osbowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu hali dwunawowej w Czerwonaku przy ulicy Gostyńskiej 139
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont modernizacyjny pokrycia dachu hali dolnej o numerze inwentarzowym 132/21 w Czerwonaku przy ulicy Gostyńskiej, polegający na: - zerwaniu istniejącego pokrycia papowego, demontażu rynien, rur spustowych, opierzeni, instalacji odgromowej, gruntowanie powierzchni dachu, założenie odboi z izokliny od strony napływu wody, - wypełnienie ewentualnych rozstępów pomiędzy płytami dachowymi pianką poliuretynową, - uzupełnienie połączeń płyt w miejscach rozstępów papą samoprzylepną podkładową modyfikowaną na osnowie z welonu szklanego o grubości 2,7 mm, - ułożenie jednokrotnego pokrycia dachu asfaltową papą modyfikowaną termozgrzewalną jednowarstwowego krycia na osnowie z kompozytu poliestrowo - szklanego o grubości 5,2 mm, - montaż nowych rynien dachowych, rur spustowych i opierzeni oraz ponowy montaż instalacji odgromowej wraz z wymianą zwodów poziomych wraz z pomiarem, - malowanie elementów metalowych i plastykowych. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - zakresie rzeczowym, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - kosztorysie ślepym z tabelą elementów scalonych i zestawieniem materiałów, - przedmiarze robót. Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 3 lata liczony od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu przeznaczonego do remontu i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu ponosi wykonawca. Uwaga: We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie elementów przedmiotu zamówienia, należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod względem jakościowym i spełnianych parametrów technicznych. 5. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z: - dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, - zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy, - zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, - przepisami BHP obowiązującymi w budownictwie i przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 19984, nr 89, poz. 414 z późn. zm.), - przepisami ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21 z późn. zm.). 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ - części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36, 36a, 36b ustawy Pzp). Zasady umowy o podwykonawstwo określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach