Przetargi.pl
Remont dachu budynku Inspektoratu ZUS w Gnieźnie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8745400 , fax. 61 8772850
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31 31
    61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8745400, fax. 61 8772850
    REGON: 00001775600474
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Inspektoratu ZUS w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu budynku Inspektoratu ZUS w Gnieźnie. 1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) Roboty demontażowe, w tym: - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie pokrycia dachu z blachodachówki powlekanej w arkuszach, R=0,40, - rozebranie elementów więźby dachowej - stalowe łaty systemowe i kontrłaty stalowe C40, - rozebranie gąsiorów z blachy tłoczonej powlekanej R = 0,40, - rozebranie elementów więźb dachowych - ławy kominiarskie - do ponownego montażu, - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, - transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość 10.0 km, b) Naprawę dachu, w tym: - wykonanie nowych obróbek - nacięcie spoiny, - uzupełnienie na kominie zabezpieczenia z membrany i przyklejenie do komina, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm przy kominach wraz z kozubkami, - wypełnienie wszelkich szczelin jednoskładnikową masą silikonową uszczelniającą, - czyszczenie odkrytych konstrukcji stalowych (piaskowanie) do stopnia czystości Sa2,5 zgodnie z normą PN EN ISO 8501-1:2007 pod zabezpieczenie antykorozyjne, które należy wykonać do stopnia C3 według PN-EN ISO 12944, - malowanie pędzlem lub wałkiem konstrukcji pełnościennych wyrobami jednoskładnikowymi - farby przeciwkorozyjne o grubości od 26 do 70 mikrometrów (pierwsza warstwa), - malowanie pędzlem lub wałkiem konstrukcji pełnościennych wyrobami jednoskładnikowymi - farby przeciwkorozyjne o grubości ponad 70 mikrometrów (druga warstwa) - montaż belek drewnianych 12x12 - przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej impregnatem o działaniu przeciwgrzybicznym, owadobójczym, bakteriobójczym oraz zwiększającymi odporność ogniową, - pokrycie dachów - przycięcie i przybicie (kontrłaty i łaty) impregnowanych elementów drewnianych impregnatem o działaniu przeciwgrzybicznym, owadobójczym, bakteriobójczym oraz zwiększającymi odporność ogniową, - w zakresie pokrycie dachów - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z membrany, - pokrycie dachów blachodachówką powlekaną w arkuszach - blachodachówka nowa, modułowa, - ułożenie gąsiorów z blachy tłoczonej powlekanej, - uzupełnienie poziomych ław kominiarskich - materiały z rozbiórki 80%, 20% materiału nowego, - uzupełnienie pochyłych ław kominiarskich - materiały z rozbiórki 80%, 20% materiału nowego, - montaż rynny dachowej półokrągłej o śr. 15 cm z blachy powlekanej- dostawa i montaż, - montaż rury spustowej okrągłej o śr. 12 cm z blachy ocynkowanej - dostawa i montaż - izolacja rurociągów - kominków istniejących, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm przy kominkach wentylacyjnych, - wypełnienie wszystkich szczelin jednoskładnikową masą uszczelniającą, - montaż okapu przeciwdeszczowego - zabezpieczenie wlotu kominków, - podłączenie remontowanej części dachu do istniejącej instalacji odgromowej, - ustawienie rusztowania zewnętrznego rurowego o wysokości do 15 m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) projekt budowlano - wykonawczy, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót, d) opis przedmiotu zamówienia, będące załącznikami do SIWZ 3. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie, a Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby działalność Zamawiającego przebiegała w sposób niezakłócający pracy Inspektoratu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych, którym towarzyszy nadmierny hałas w godzinach od 16.00 do godz. 22.00. Dniami pracy Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku. W pozostałe dni roboty mogą być prowadzone bez ograniczeń. b) Z uwagi na fakt, że prace realizowane będą na czynnym obiekcie Zamawiający będzie udostępniał część obiektu tak, aby mogła odbywać się obsługa klientów zgodnie z ustalonymi założeniami. Ta część obiektu, na której będą prowadzone prace musi być wydzielona przez Wykonawcę w taki sposób by nie utrudniało to obsługi klientów oraz zapewniało bezpieczeństwo w zakresie bhp i p.poż. pracownikom i klientom Inspektoratu oraz pracownikom Wykonawcy. Pozostała część obiektu musi być zabezpieczona przez Wykonawcę przed szkodliwym działaniem powodującym uszkodzenia lub dewastację mienia Zamawiającego podczas prowadzonych prac. c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: - w oparciu o projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględniać normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. d) Wykonawca zorganizuje i zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych, e) Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów w myśl zapisów ustawy o odpadach (Dz. U z 2013r., poz. 21 z późn. zm.). f) Wykonawca powinien dokonać na własny koszt wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. W sprawach wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem Wojciechem Jasińskim - tel. 61 874 54 62, e-mail: wojciech.jasinski01@zus.pl. 4. Zamawiający ustala, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. 5. Rozwiązania równoważne: 5.1. Wszystkie materiały i urządzenia wskazane z nazwy w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 5.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. O dopuszczeniu do zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający będzie decydował na bieżąco w trakcie realizacji prac. Dopuszcza się zamienne rozwiązania w stosunku do STWiOR (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia rozwiązań zamiennych na piśmie (i dołączenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie równoważności np. danych technicznych, atestów, dopuszczenia do stosowania), - uzyskania akceptacji Zamawiającego. 6. Wykonawca musi zastosować materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające: certyfikaty na znak bezpieczeństwa; aprobaty techniczne; certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności; atesty. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie uszkodzenia w mieniu Zamawiającego wynikłe podczas realizacji przedmiotu zamówienia i jest zobowiązany usunąć je na własny koszt. 8. Na wykonany przedmiot zamówienia (tj. na wykonane roboty jak i na całość przedmiotu umowy) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości oraz rękojmi. Zamawiający wymaga przedłożenia gwarancji na perforacje blachy dachowej na minimum 30 lat złożonej przez producenta blachy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł ( sześć tysięcy złotych 00/100 groszy). 2.Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 - tekst jednolity). 2.6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 59 1020 5590 0000 0602 9260 7013, z tytułem przelewu: Remont dachu w Inspektoracie ZUS w Gnieźnie. 3. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium: 4.1. w formie pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 4.2. w pozostałych dopuszczalnych formach należy złożyć oryginał dokumentu przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, budynek B, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro III, pok. 342 (kopię zaleca się dołączyć do oferty). 4.3. z dokumentu wniesionego w formie gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej/poręczeniu powinno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie i w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.4. Wadium wniesione w formach określonych w ppkt 2.2-2.5. musi zawierać następujące elementy: a) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji, nie krótszego niż termin związania ofertą, b) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, c) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, d) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji - na pierwsze żądanie - na konto wskazane przez beneficjenta poręczenia lub gwarancji), f) płatność na pierwsze żądanie - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności wymienionych w pkt 8 ppkt 8.1- 8.3 oraz pkt 9. g) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji). UWAGA: Brak w poręczeniu bankowym, w poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancji bankowej, w gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9. 7.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach