Przetargi.pl
Remont dachów II-BOM2,BOM3,BOM5

Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 657 90 00 , fax. (061) 657 90 09
  • Data zamieszczenia: 2012-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A.
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 657 90 00, fax. (061) 657 90 09
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów II-BOM2,BOM3,BOM5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach dachów wraz z innymi robotami na nieruchomościach komunalnych znajdujących się na terenie miasta Poznania, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, z siedzibą przy ul. Rybaki 18a, w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1)część I - remont pokryć dachowych oraz inne prace w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2. Na część I zamówienia składają się dwa zadania: zadanie 1 - remont dachu w budynku przy ul. Szczepankowo 72 i zadanie 2 - remont dachu oraz remont balkonów w budynku przy ul. Bożeny 74. 2)część II - remont pokryć dachowych w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3. Na część II zamówienia składają się dwa zadania: zadanie 1 - remont mansardy w budynku przy ul. Garncarskiej 3 i zadanie 2 - remont dachu w budynku przy ul. Powstańców Wlkp. 5. 3)część III - remont dachów w budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5. Na część II zamówienia składają się dwa zadania: zadanie 1 - impregnacja konstrukcji dachu w budynku przy ul. Kolejowej 43 i zadanie 2 - naprawa dachu w budynku przy ul. Junackiej 7. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla I części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 7-10 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ofertowego dla I części zamówienia (zadanie 1)-ul.Szczepankowo 72 (załącznik nr 7); 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla I części zamówienia (zadanie 1)-ul.Szczepankowo 72 (załącznik nr 8); 3)Przedmiaru robót wraz z Nakładami dla I części zamówienia (zadanie 2)-ul.Bożeny 74 (załącznik nr 9); 4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla I części zamówienia (zadanie 2)-ul.Bożeny 74 (załącznik nr 10). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla II części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 11-14 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ślepego dla II części zamówienia (zadanie 1)-ul.Garncarska 3 (załącznik nr 11) 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla II części zamówienia (zadanie 1)-ul.Garncarska 3 (załącznik nr 12) 3)Kosztorysu ślepego dla II części zamówienia (zadanie 2)-ul.Powstańców Wielkopolskich 5 (załącznik nr 13) 4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla II części zamówienia (zadanie 2)-ul.Powstańców Wielkopolskich 5 (załącznik nr 14) 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla III części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 15-18 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ślepego dla III części zamówienia (zadanie 1)-ul.Kolejowa 43 (załącznik nr 15) 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla III części zamówienia (zadanie 1)-ul.Kolejowa 43 (załącznik nr 16) 3)Kosztorysu ślepego dla III części zamówienia (zadanie 2)-ul.Junacka 7 (załącznik nr 17) 4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla III części zamówienia (zadanie 2)-ul.Junacka 7 (załącznik nr 18) 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 1)Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami) 2)Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami) 3)Uchwały Nr XXXI/449/VI/2012 Rady Miasta Poznania z dnia 22.05.2012r. zmieniającym Uchwałę Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799). 10.Istnieje możliwość aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 11.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia i dla każdego zadania, licząc od daty odbioru końcowego prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 1)790,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt 00/100 zł)-dla części I zamówienia, 2)1360,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta sześćdziesiąt 00/100 zł)-dla II części zamówienia, 3)560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt 00/100 zł)-dla III części zamówienia. 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.08.2012r. do godz. 10.00. 4.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, Poznań: 38 1600 1084 0004 0503 6633 7001 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZZP/1164-PN/2012, dotyczy (podać nr części) części zamówienia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 228. 6.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach