Przetargi.pl
Remont części budynku mieszkalnego leśniczówki Zdrojki nr inw. 110/035 wraz ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej (pokój) na pomieszczenie biurowe (kancelaria) wraz z zagospodarowaniem terenu - wymiana ogrodzenia, utworzenie miejsc postojowych przy kancelarii.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Chopina 70
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2785441 , fax. 063 280300
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek
    ul. Chopina 70 70
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2785441, fax. 063 280300
    REGON: 31051289800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.turek.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części budynku mieszkalnego leśniczówki Zdrojki nr inw. 110/035 wraz ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej (pokój) na pomieszczenie biurowe (kancelaria) wraz z zagospodarowaniem terenu - wymiana ogrodzenia, utworzenie miejsc postojowych przy kancelarii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem części budynku mieszkalnego leśniczówki Zdrojki nr inw. 110/035 wraz ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej (pokój) na pomieszczenie biurowe (kancelaria) wraz z zagospodarowaniem terenu - wymiana ogrodzenia, utworzenie miejsc postojowych przy kancelarii. 1.Wymagania dotyczące robót: Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami b.h.p, ppoż. i poleceniami inspektora nadzoru lub osoby reprezentującej Zamawiającego. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji. 2.Wymagania dotyczące materiałów: Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, a także posiadać parametry zalecane lub równoważne dla materiałów lub urządzeń wyszczególnionych w dokumentacji technicznej zamówienia. Przez równoważność należy rozumieć produkt o wyżej wskazanych parametrach, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Równoważnymi są materiały, które odpowiadają pod względem jakości, funkcjonalności, długości gwarancji, materiałom lub urządzeniom wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( wymagany jest załącznik do oferty). 3.Wymagania dotyczące realizacji robót: Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, a także za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Prace winny być wykonane w oparciu o dokumentacje techniczną dołączoną do SIWZ. Wykonawca może przeprowadzić szczegółową wizje lokalną w terenie, gdzie planowane są roboty, aby uzyskać informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty po uzgodnieniu terminu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z oferentami w sprawach merytorycznych. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 5 lat (60 miesięcy), licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w trybie i na zasadach określonych w umowie. Udzielenie gwarancji nie wyłącza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium - 3.000,00zł. (słownie: trzy tysięce złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. nr 109, poz.1158, z późn. zmianami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_turek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach