Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Biskupice w 2010r.

Gmina Biskupice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 250 68 99 , fax. 0-12 250 67 66
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
    Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455 455
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 0-12 250 68 99, fax. 0-12 250 67 66
    REGON: 00053221100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Biskupice w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Biskupice emulsją i grysami o głębokości ubytków 4 cm przy użyciu remontera w ilości do 2 000 m2. Zakres, sposób wykonania i odbioru robót ujęty został w: - przedmiarze robót (dokumentacji technicznej) - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będące załącznikami do SIWZ Miejsce realizacji zamówienia to drogi gminne na terenie Gminy Biskupice. Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzorującego prawidłowe wykonanie zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia , nie spełnia) poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu z postępowania oraz czy oświadczenia i dokumenty są podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie należy dołączyć do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w p. 5 SIWZ, Wykonawca ma dostarczyć: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik do SIWZ, W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp Wykonawca ma dostarczyć: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -załącznik do SIWZ, dokumenty: Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania wiedzę i doświadczenie, Wykonawca ma dostarczyć: 2.1 Wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -wymagane jest min. jedno zadanie obejmujące wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych o wartości min. 50 000 zł oraz załączenie dokumentów -referencji protokołów odbioru itp. potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone - dokumenty te dodatkowo muszą zawierać ilość metrów kwadratowych wykonanych remontów. 2.2 dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia wraz z zaświadczeniem, z datą ważności zaświadczenia na dzień składania ofert, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego o wpisie na listę członków tej izby: a) kierownika budowy - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach