Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego - II

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 13A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2882874 , fax. 012 2500378
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Sienkiewicza 13A 13A
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2882874, fax. 012 2500378
    REGON: 35637858200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych Powiatu Wielickiego. Zakres zamówienia obejmuje: remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg na powierzchni 1 500 m2, w tym: - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - asfaltem lanym wraz z obcięciem mechanicznym krawędzi (lub frezowaniem), głębokość ubytków 4 cm - 500 m2, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - emulsją i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków (wybojów) 4 cm - 1 000 m2. Szczegółowy zakres robót zawierają załączniki do SIWZ: - Przedmiar robót - załącznik C do SIWZ. - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik D do SIWZ, Miejscem realizacji zamówienia są drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego. Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem Inspektora nadzorującego wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację prac w ciągu 24 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) - w ciągu godziny od powiadomienia telefonicznie lub faksem. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca będzie utrzymywał w gotowości do codziennej pracy na drogach Powiatu Wielickiego co najmniej dwa remontery. Zamawiający wymaga jednoczesnej pracy co najmniej dwóch remonterów. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli taka konieczność zaistnieje z przyczyn niezależnych od zamawiającego, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 30 % ceny brutto określonej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach