Przetargi.pl
Remont chodnika i miejsc postojowych na ulicy Kopernika w Obornikach

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika i miejsc postojowych na ulicy Kopernika w Obornikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont chodnika i miejsc postojowych na ulicy Kopernika w Obornikach. 1.Prace remontowe zaplanowano po stronie prawej ulicy, od km 0+009 do km 0+337, na długości 328,00 m. 2.W liniach granicznych pas ulicy ma szerokość 22,00 m. Ulica Kopernika łączy ulicę Piłsudskiego z ulicą 11 Listopada i ma nawierzchnię bitumiczną o szerokości 7,00 m ograniczoną krawężnikami kamiennymi i betonowymi. 3.Odwodnienie ulicy zabezpiecza istniejąca kanalizacja deszczowa i ścieki z kostki brukowej betonowej. Po stronie od bloków mieszkalnych OSM, biegnie chodnik o szerokości 3,50 m do 4,50 m ze zniszczonych płytek betonowych 35x35x5. Zjazdy indywidualne są umocnione trylinką. Zlokalizowane po tej samej stronie miejsca postojowe mają zniszczone, cienkie nawierzchnie bitumiczne i gruntowe, o szerokości od 4,40 m do 4,70 m. 4.Planowane roboty remontowe rozpoczynają się przy skrzyżowaniu z ulicą Piłsudskiego i kończą w linii rozgraniczającej przy ulicy 11 Listopada. 5.Dla istniejącego oraz prognozowanego ruchu pieszego i samochodowego zaplanowano: - ścieżkę pieszo-rowerową o szerokości 2,50 m, - pas bezpieczeństwa o szerokości 0,50 m wzdłuż krawężników, - przekrój poprzeczny jednostronny do jezdni ulicy i do miejsc postojowych, - miejsca postojowe prostopadłe o wymiarach 2,50 x 5,00, - miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych 3,60 x 5,00. 6. Konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typu DOMINO koloru szarego, układana na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm, - podłoże wzmocnione warstwą o grubości 10 cm z chudego betonu o Rm = 1,5-2,5 Mpa, - obramowanie ścieżki obrzeżami betonowymi 8x30, wbudowanymi na ławach z oporem z betonu o Rm = 1,5-2,5 Mpa. 7.Wzdłuż krawężników, na szerokości 0,50 m, należy ułożyć kostkę koloru czerwonego, która wyznaczy pas bezpieczeństwa. 8.Konstrukcja miejsc postojowych: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typu DOMINO koloru szarego z pasami dzielącymi grafitowymi o szerokości 20 cm, układana na podsypce cementowo-piaskowej - 5 cm, - podbudowa - istniejąca profilowana 5 cm tłuczniem frakcji 0/31,5 mm i o grubości 20 cm z tłucznia kamiennego o frakcji 0/63 mm w miejscach gdzie brak jest podbudowy, - obramowanie krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x25; - wystającymi 8 cm wokół miejsc postojowych, - wtopionymi do 3 cm nad ścieki wzdłuż miejsc postojowych przy jezdni ulicy. 9.Do istniejących miejsc postojowych doprojektowano dziesięć nowych stanowisk, w tym trzy dla osób niepełnosprawnych. Zaplanowano wymianę krawężników kamiennych na całym odcinku ulicy po stronie prawej. Rozebrane krawężniki kamienne należy złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora. Nowe krawężniki betonowe najazdowe należy wbudować na ławach z oporem z betonu B-15. 10.Konstrukcję ścieżki i miejsc postojowych. Niweleta ścieżki pieszo-rowerowej i miejsc postojowych pozostanie bez zmian. Ścieżce należy nadać pochylenie poprzeczne 1% a miejscom postojowym 1,5% w kierunku jezdni bitumicznej ulicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach