Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2867700 , fax. 061 2867702
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
ul. Ignacego Daszyńskiego 5 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 061 2867700, fax. 061 2867702
REGON: 00052578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zadania) zadanie nr 1- zmiana kolorystyki elewacji budynku wraz z przebudową wejść, zadanie nr 2- przebudowa skrzydła budynku dla potrzeb windy Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania prac związanych z cokołem budynku zawartych w dokumentacji projektowej. zakres robót: zadanie nr 1: roboty remontowe elewacji wraz z malowaniem, przebudowa wejść, remont tarasów, zadanie nr 2: roboty - rozbiórkowe, ziemne i fundamentowe, izolacyjne poziome i pionowe, budowlane, dach konstrukcja i pokrycie + docieplenie więźby dachowej, wykonanie odwodnienia liniowego, elewacja, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, instalacji elektrycznej, dostawa i montaż windy z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Parametry windy: - udźwig Q= 100kg, ilość osób 13, prędkość jazdy V= 1,0 m/s, napęd elektryczny bezreduktorowy, moc silnika napędowego 7,0 kW, wysokość nadszybia 360 cm, głębokość podszybia 140 cm, hak o nośności 10 kN, belka zawieszenia lin IPN 220. W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi niezbędną dokumentację do rejestracji windy i ją zarejestruje w Urzędzie Dozoru Technicznego. Dokona prób, odbioru i rozruchu windy z udziałem wymaganych instytucji, w tym UDT i Zamawiającego. Przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji windy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu: - spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj. a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ- dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla zadania nr 1 i zadania nr 2, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania ( Należy wykazać min. 1 zrealizowane zadanie, obejmujące roboty nowe lub naprawcze z pomalowaniem elewacji na jednym obiekcie o powierzchni min. 1400 m2. Jako 1 zadanie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ- dla zadania nr 1. b) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót ogólnobudowlanych stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. Należy wykazać min. 1 zrealizowane zadanie, które będzie obejmowało roboty budowlane w tym dostawę i montaż windy, wartości brutto nie mniejszej niż 400.000 zł. Jako 1 zadanie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ- dla zadania nr 2. c) przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także wykonywanych przez nie czynności wskażą osobę na stanowisko: - kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 200.000 PLN dla zadania nr 1, nie mniejsza niż 300.000 PLN dla zadania nr 2, 5. pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp.biuletyn.net
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21