Przetargi.pl
ZPR / 07/ 09 Dostosowanie pomieszczeń szpitala dla potrzeb oddziału ortopedycznego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2973600 , fax. 061 2960079
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 2 2
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2973600, fax. 061 2960079
    REGON: 00030660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpiatal.oborniki.info/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZPR / 07/ 09 Dostosowanie pomieszczeń szpitala dla potrzeb oddziału ortopedycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania pt:Dostosowanie pomieszczeń szpitala dla potrzeb oddziału ortopedycznego wg założeń ujętych w programie funkcjonalno - użytkowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą stosowne: a) oświadczenie w pełnym jego brzmieniu z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. b) Oświadczenie, że zakończenie robót i przekazanie obiektu wraz z całą dokumentacją i przeprowadzonymi wszystkimi wymaganymi protokołami badań i sprawdzeń zostanie wykonane do dnia 30 listopada 2009r. c) Oświadczenie o przyjęciu niżej wymienionych warunków gwarancji: 1) minimalny okres gwarancji 5 lat liczonych po okresie 3 miesięcznej rękojmi,tj. 63 m-cy, 2) zobowiązanie przystąpienia do naprawy lub usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili powiadomienia, 3) zobowiązanie, że w przypadku awarii instalacji czas reakcji od zgłoszenia wyniesie maksymalnie 5 godzin licząc od momentu zawiadomienia faxem i telefonem przez Zamawiającego, 4) w przypadku wykonania prac przez Podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu punktów serwisowych z podaniem dokładnego adresu, numerów telefonów stacjonarnych , komórkowych ,faksowych d) dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji poprzez przedłożenie z okresu ostatnich 3 lat wykazu co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie e) Wykazy osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. f) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. g) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gdzie wykonawca posiada rachunek: informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 i art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) decyzję zatwierdzającą aktualny program gospodarki odpadami w myśl ustawy Wykonawca staje się wytwórcą odpadów jakie zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, e) projekt budowlany wraz z uzgodnieniami f) w przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo z art. 23 ust.2 ustawy Pzp g) podpisany wzór umowy załącznik nr 3 h) w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach