Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Korczaka w Borzęciczkach ogłasza przetarg
- Adres: 63-720 Koźmin Wielkopolski, Ul. Borzęciczki 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 721 69 93 , fax. 062 721 69 93
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Korczaka w Borzęciczkach
Ul. Borzęciczki 11 11
63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 721 69 93, fax. 062 721 69 93
REGON: 00023513400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła specjalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowo - budowlane dachu Pałacu w Borzęciczkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowlane dachu Pałacu w Borzęciczkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące załącznik do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 600zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania:a)posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem b)spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych c)przedłożą dokument ubezpieczeniowy potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d)złożą oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy e)udokumentują wpłatę wadium f)przedłożą podpisany wzór umowy g)przedłożą pismo z nr konta (dołączyć tylko w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej) Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Oferenta z dalszego postępowania ( art. 24 ust. 2 pkt. 3ustawy prawo zamówień publicznych ) z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty:a)Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem b)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznychc)Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami), w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane tj:aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem d)dokument ubezpieczeniowy potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e)oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcyf)udokumentują wpłatę wadium. g)przedłożą podpisany wzór umowyh)przedłożą pismo z nr konta (dołączyć tylko w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tarasu przed Biblioteką Collegium Polonicum UAM w Słubicach
Dodano: 2016-07-18 - Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 8 części
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja obiektu administracyjno - biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie
Dodano: 2016-07-15 - Adaptacja części powierzchni piwnic pawilonu chirurgicznego na archiwum oraz remont Poradni Chirurgicznej .
Dodano: 2016-07-14 - Malowanie pokoi i kuchni w DS. Jagienka i DS. Zbyszko
Dodano: 2016-06-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem przy Szkole Podstawowej nr 4 w Śremie
Dodano: 2016-06-23 - Remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
Dodano: 2016-06-20 - Remont i modernizacja budynku szkoły w Rakoniewicach
Dodano: 2016-06-17 - Remont toalet na parterze w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na bieżące wykonywanie awaryjnych drobnych robót ogólnobudowlanych elektrycznych i instalacyjnych w obiektach uczelni (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie), w następujących częściach: PAKIET I - Roboty budowlane, PAKIET II - Roboty elektryczne, PAKIET III - Roboty instalacyjne.
Dodano: 2016-06-09