Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4240706, fax. 061 4240770 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 44m x 24m, z nawierzchnią ze sztucznej trawy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 44m x 24m, z nawierzchnią ze sztucznej trawy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a.nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień; c.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia i w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 5 robót budowlanych, polegających na wykonaniu boisk z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wartości nie niższej niż 250.000,00 i powierzchni nie mniejszej niż 700 m? każde oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności; d.dysponują zespołem pracowników zdolnym do wykonania zamówienia, w którego skład wchodzą m.in. osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjno-inżynieryjnej, z których Wykonawca wyznaczy Kierownika budowy; e.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 PLN oraz posiadają dodatni wynik finansowy za ubiegły 2008 rok; f.udzielą 36 miesięcznej gwarancji i wystawią fakturę końcową płatną w terminie 30 dni; g.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartość minimum 100.000,00 PLN;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga dołączenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a.oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według Załącznika nr 2 do SIWZ, b.oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika nr 3 do SIWZ; c.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d.aktualnych zaświadczeń z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e.wykazu wykonanych robót budowlanych, polegających na wykonaniu boisk z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wartości nie niższej niż 250.000,00 PLN i powierzchni nie mniejszej niż 700 m? każda w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według Załącznika nr 4 do SIWZ; f.dokumenty potwierdzające, że roboty, wskazane w wykazie wykonanych robót, zostały wykonane należycie wraz z fotografiami; g.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według Załącznika nr 5 do SIWZ; h.dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób wymienionych w pkt f wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; i.wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, według Załącznika Nr 6 do SIWZ; j.dokumenty rejestracyjne podwykonawców wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy potwierdzają składając następujące dokumenty: a.sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten polisa oraz inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, c.polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski dokumenty składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ekranu akustycznego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 470 (Aleja Jana Pawła II) w m. Turek
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Barć-Gostuń
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ ODRESTAUROWANEGO BUDYNKU PAŁACU W KOŚCIELCU JAKO NOWEJ SIEDZIBY ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - ZABEZPIECZENIE LODOWNI
Dodano: 2016-07-26 - Remont stopni wodnych na Górnej Skanalizowanej Noteci - śluza Łabiszyn
Dodano: 2016-07-22 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REALIZACJI I ETAPU INWESTYCJI POD NAZWĄ: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE W CELU DOSTOSOWANIA DO WYMAGAŃ ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 26.06.2012R. W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWYCH WYMAGAŃ, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ POMIESZCZENIA I URZĄDZENIA PODMIOTU WYKONUJĄCEGO DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ (DZ. U. 2012, POZ. 739)
Dodano: 2016-07-19 - Dokończenie robót budowlanych pn. Przebudowa trasy tramwajowej w ul. Dąbrowskiego od ul. Botanicznej do ul. Żeromskiego wraz z węzłem
Dodano: 2016-07-15 - Rozbudowa drogi leśnej i pożarowej dla obrębu Świeca na dojazd pożarowy - ETAP II
Dodano: 2016-07-06 - Termomodernizacja obiektów wraz z budową pompy ciepła na Oczyszczalni Ścieków Prawy Brzeg w Koninie
Dodano: 2016-07-06 - Remont/wymiana przepustnicy zaporowej oraz zasuw klinowych w budowli upustowo - przelewowej zbiornika wodnego Poraj - etap I
Dodano: 2016-06-30 - Rozbudowa Zespołu Szkół nr 6 przy ul. Szczepankowo 72 A w Poznaniu
Dodano: 2016-06-29