Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ ODRESTAUROWANEGO BUDYNKU PAŁACU W KOŚCIELCU JAKO NOWEJ SIEDZIBY ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - ZABEZPIECZENIE LODOWNI

Zespół Szkół Plastycznych w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Powstańców Wielkopolskich 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 26 22 900 , fax. 63 26 22 906
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Plastycznych w Kole
    ul. Powstańców Wielkopolskich 4 4
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 63 26 22 900, fax. 63 26 22 906
    REGON: 00083116100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastykkolo.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ ODRESTAUROWANEGO BUDYNKU PAŁACU W KOŚCIELCU JAKO NOWEJ SIEDZIBY ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - ZABEZPIECZENIE LODOWNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących wykonanie zagospodarowania terenu wokół odrestaurowanego pałacu, który będzie pełnił rolę siedziby Zamawiającego polegających na zabezpieczeniu w sposób trwały obiektu lodowni. W/w prace stanowią kontynuację wieloletniego zadania inwestycyjnego polegającego na adaptacji zabytkowych - pochodzących z XIX wieku - obiektów - budynków wchodzących w skład Zespołu Pałacowo - Parkowego w Kościelcu (województwo wielkopolskie) na siedzibę Zespołu Szkół Plastycznych w Kole. Zespół składa się z położonego w parku, pałacu (budynek główny wraz z bocznym skrzydłem galerii o powierzchni 1.179,2 m.kw. i kubaturze 10.138 m.sześc.) oraz budynku gospodarczego o powierzchni 220,3 m.kw. i kubaturze 1.119,4 m.sześc. 2. Budynek lodowni - murowany z cegły, zbudowany został prawdopodobnie w latach 70-tych XIX wieku. Obiekt o planie prostokątnym, o wymiarach 12,00 x 9,10 m. Jest to budynek jednokondygnacyjny, zagłębiony w skarpie, na której wzniesiony jest pałac. Ponad poziomem terenu znajduje się elewacja północna w której usytuowane jest wejście do obiektu. Układ konstrukcyjny stanowią ściany murowane zewnętrzne i wewnętrzne. Obiekt przykryty jest murowanymi sklepieniami. W trakcie wschodnim, sklepienia są zawalone. Budynek od wielu lat nieużytkowany. Ściany zewnętrzne od strony środkowej w wielu miejscach są rozwarstwione. Wnętrze obiektu jest zagruzowane. 3. Z uwagi na konieczność zabezpieczenia ruin przed dalszym niszczącym wpływem środowiska zakres robót obejmuje w szczególności: a) zasypanie pomieszczeń suchym piaskiem, b) pokrycie płyty stropu papą termozgrzewalną, c) uzupełnienie tynków na zewnętrznych odsłoniętych ścianach, d) wykonanie tarasu. 4. W ramach przyjętych rozwiązań należy wykonać następujące prace: a) Oczyścić pomieszczenia z zalegającego gruzu. b) Zamurować otwory pozostawiając kanały wentylacyjne dn100 zabezpieczone kratką. c) Nadmurować fragment zniszczonej ściany do poziomu wierzchu sklepienia. d) Wyłożyć wewnętrzne ściany i podłogę geowłókniną PP 250g/m2 - mocowanie mechaniczne. e) Zasypać wnętrze budynku suchym piaskiem. f) Oczyścić mechanicznie wierzch sklepienia z warstw organicznych. g) Uzupełnić brakujące fragmenty tynku na odsłoniętych ścianach zewnętrznych. Tynki na bazie wapna trasowanego, zatarte na ostro. h) Wykonać przekrycie nad korytarzem opierając płytę OSB gr.3cm na przymocowanych do ścian krawędziakach 10x10cm. i) Wykonać obróbkę blacharską z blachy stalowej ocynkowanej. j) Pokryć płytę sklepienia 2x papą termozgrzewalną. k) Zamocować konstrukcję pod taras - ceowniki zimnogięte 120x80x6. l) Wykonać taras z desek sosnowych ryflowanych na legarach mocowanych do belek stalowych. m) Wykonać schody i balustradę drewnianą. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga: a) Wykonania określonych w punktach 1-4 robót budowalnych. b) Uporządkowania placu budowy. c) Wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej - 4 egzemplarze. 6. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kościelec (województwo wielkopolskie) ul. Długa 1, działka nr ewid. 47/10. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 9. Termin realizacji zamówienia - do 50 dni od momentu rozpoczęcia prac (planowany termin rozpoczęcia prac - 15.09.2016 roku). Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, dopuszcza się fakturowanie etapowe w systemie miesięcznym. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót - częściowy lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Kod CPV: 45.20.00.00 - 9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 4.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plastykkolo.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach