Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalno-handlowego położonego w Lesznie przy ul. Rynek 33

Doradztwo Inwestycyjne Mariusz Kryg ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Dąbrowskiego 3a/4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 529 32 79 , fax. 0-65 529 32 79
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Doradztwo Inwestycyjne Mariusz Kryg
    ul. Dąbrowskiego 3a/4 3a/4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 529 32 79, fax. 0-65 529 32 79
    REGON: 30009680600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prywatny prowadzący działalność gospodarczą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalno-handlowego położonego w Lesznie przy ul. Rynek 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących: ? Prace przygotowawcze, ? Elewacje na które składają się: wykonanie opierzeń, remont balkonów, remont elementów sztukatorskich, okładziny kamienne, tynki, malowanie elewacji frontowej, ? Roboty dekarskie, ? Wywóz i utylizacja gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 700 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 5. Dokonają wniesienia wadium; 6. Spełniają w szczególności następujące warunki : 1) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane, wpisaną na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Powyższe dotyczy części nr 1 zamówienia. 2) Udokumentują wykonanie tj. zakończenie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu elewacji budynków zabytkowych min. 4 obiekty, oraz elementów sztukatorskich na elewacji budynku 1 obiekt. Powyższe dotyczy części nr 1 zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p. (zgodnie z DRUKIEM NR 2 stanowiącym załącznik do niniejszej siwz) oraz: 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają 5 wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Wykazu wykonanych robót, tj. zakończonych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającego następujące dane: nazwa, adres, telefon zamawiającego; adres budowy; opis robót; termin realizacji; wartość robót (zgodnie z DRUKIEM Nr 4 stanowiącym załącznik do siwz); Uwaga! do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz że ich zakres był zgodny z wymaganym przez zamawiającego. Powyższe dotyczy części nr 1 zamówienia. 2) Wykazu kadry kierowniczej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności (zgodnie z DRUKIEM NR 3). Powyższe dotyczy części nr 1 zamówienia. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia stosownego oświadczenia 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 9. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1.1), 2.1) winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. Pozostałe dokumenty traktowane są jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach