Przetargi.pl
Remont budynków Nadleśnictwa Złotów: Część 1 - Remont budynku gospodarczego w leśnictwie Łobzonka nr inw.693/181 Część 2 - Remont obiektu turystycznego Stebionek nr inw.729/181

Nadleśnictwo Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, Al. J.P.Lenne 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2633471 , fax. 0-67 2632557
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Złotów
    Al. J.P.Lenne 1 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2633471, fax. 0-67 2632557
    REGON: 57006455300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/zlotow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków Nadleśnictwa Złotów: Część 1 - Remont budynku gospodarczego w leśnictwie Łobzonka nr inw.693/181 Część 2 - Remont obiektu turystycznego Stebionek nr inw.729/181
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z Część 1 - Remontem budynku gospodarczego w leśnictwie Łobzonka nr inw.693/181 Lokalizacja: Piesna 50, 89-310 Łobżenica Część 2 - Remontem obiektu turystycznego Stebionek nr inw.510/169 Lokalizacja: Stebionek, 89-422 Sypniewo 3.2 Roboty budowlane w ramach przedmiotu zamówienia obejmują: Część 1 - Remont budynku gospodarczego w leśnictwie Łobzonka nr inw.693/181 Wymianę pokrycia dachowego z płyt azbestowych na blachodachówkę Wykonanie nowej elewacji budynku Wymianę stolarki drzwiowej i okiennej Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku oraz wykonanie utwardzenia przy wejściach do budynku Montaż zadaszeń systemowych Część 2 - Remont obiektu turystycznego Stebionek nr inw.510/169 Oczyszczenie pokrycia dachowego Cyklinowanie/szlifowanie oraz impregnacja elementów drewnianych Sali głównej Rozbiórka istniejącego kominka i wymurowanie nowego o tych samych wymiarach Wymiana utwardzeń przy budynku Roboty elektryczne Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 3.3 Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: Część 1 - Remont budynku gospodarczego w leśnictwie Łobzonka nr inw.693/181 45000000-7 roboty budowlane 45111300-1 roboty rozbiórkowe 45422000-1 roboty ciesielskie 45261210-9 roboty dekarskie 45262100-2 rusztowania 45443000-4 roboty elewacyjne 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu Część 2 - Remont obiektu turystycznego Stebionek nr inw.510/169 45000000-7 roboty budowlane 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 3.4 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych w celu zapoznania się ze stanem istniejącym oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych. 3.5 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców zgodnie z zasadami opisanymi w umowie;- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ: a) Zamawiający nie zastrzega sobie obowiązku osobistego wykonania części robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; b) Umowa o podwykonawstwo musi zawierać w szczególności: a. zakres robót powierzony Podwykonawcy wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania objętych umową, b. kwotę wynagrodzenia - kwota ta nie powinna być wyższa, niż wartość tego zakresu robót wynikająca z oferty Wykonawcy, c. termin wykonania robót objętych umową, d. termin zapłaty wynagrodzenia dla Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, przewidziany w umowie o podwykonawstwo, nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy roboty budowlanej, e. w przypadku podzlecenia przez Wykonawcę prac obejmujących przedmiot zamówienia Podwykonawcy, termin wynagrodzenia płatnego przez Wykonawcę za wykonane prace Podwykonawcy powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy przez Zamawiającego (za okres zlecony Podwykonawcy). c) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu projekt umowy lub zmianę projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane w terminie 7 dni od sporządzenia projektu lub zmiany projektu. Nie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania projektu lub jego zmian pisemnych zastrzeżeń, uważa się za akceptację projektu umowy lub jego zmiany. d) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem umowę o podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia jak również zmiany do tej umowy w terminie 7 dni od dnia ich wprowadzenia. Jeśli Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania umowy o podwykonawstwo lub zmian do umowy o podwykonawstwo nie zgłosi na piśmie sprzeciwu, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy lub wprowadzenie zmian. 3.6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach. 3.8 Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniami. 3.9 Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejski normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Wyklucz się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów Unii Europejskiej. 3.10 Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.11 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ po wykonaniu przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót. 3.12 Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.13 Dla części 1. Wybrany wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Udokumentowanie utylizacji następuje na podstawie karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest (dokumenty te będą załącznikiem końcowego protokołu odbioru robót) 3.14 Dla części 2. Po podłączeniu wkładu kominkowego do przewodu kominowego wymagane są badania wykonane przez mistrza kominiarskiego, obejmujące w szczególności sprawdzenie szczelności, prawidłowości ciągu oraz drożności przewodu dymowego. 3.15 Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w Operat kolaudacyjny stanowiący podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z STWiOR, zawierający wszelkie wytyczne dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza: a) Kosztorys ofertowy b) Protokół przekazania placu budowy, c) Protokoły robót zanikowych d) Protokoły robót zamiennych (jeśli występują) e) Aprobaty techniczne f) Gwarancje na urządzenia g) Dziennik budowy, h) Kosztorys powykonawczy, i) Księgę obmiarów j) Oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z umową i projektem k) Kartę przekazania odpadu (dla materiałów zawierających azbest) dla części 1 l) Badanie poprawności podłączenia wkładu kominkowego - dla części 2 3.16 Warunki płatności a) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b) Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie kosztorysowe. c) Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy. d) Rozliczenie wykonanych robót dokonane będzie w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie rzeczywiście wykonanych prac z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty Wykonawcy. e) Termin płatności: do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 3.17 Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11 WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 11.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - Remont budynku gospodarczego w leśnictwie Łobzonka nr inw.693/181 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Część 2 - Remont obiektu turystycznego Stebionek nr inw.729/181 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) 11.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 02.10.2014 r. do godz. 10:00 11.3 Wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SBL Złotów Nr rachunku 98 8941 0006 0000 1023 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Remont budynków Nadleśnictwa Złotów: Część : b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 11.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię zaleca się załączyć do oferty. 11.5 Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11.6 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1. nazwa i adres Zamawiającego; 2. nazwę przedmiotu; 3. nazwę i adres Wykonawcy; 4. termin ważności gwarancji; 11.7 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 11.8 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie pełna kwota wymaganego wadium wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego 11.9 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11.10 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.11 W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach