Przetargi.pl
Rekonstrukcja oranżerii na terenie Muzeum Ziemiaństwa Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy - II ETAP

Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy Zespół Pałacowo-Parkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-330 Dobrzyca, ul. Pleszewska 5A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7413039 , fax. 62 7413486
  • Data zamieszczenia: 2011-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy Zespół Pałacowo-Parkowy
    ul. Pleszewska 5A 5A
    63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7413039, fax. 62 7413486
    REGON: 25057378800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobrzyca-muzeum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekonstrukcja oranżerii na terenie Muzeum Ziemiaństwa Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja oranżerii na terenie Muzeum Ziemiaństwa Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy - II ETAP. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje etap II, tj. wykonanie na terenie obiektu wpisanego do rejestru konserwatora zabytków robót: 1) ogólnobudowlanych; 2) elektrycznych; 3) instalacyjnych; 4) sanitarnych; 5) wentylacyjnych; 6) rozbudowę sieci CCTV i SSP. Szczegółowy opis zamieszczono w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, kosztorysach oraz STWiORB. Wszystkie informacje dotyczące materiałów, urządzeń umożliwiające identyfikację produktu należy traktować jako wzorcowe, co uprawnia wykonawcę do zaproponowania rozwiązań równoważnych. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który zobowiązany jest zaznaczyć to w ofercie szczególnie w kosztorysach ofertowych, które ma opracować na podstawie kosztorysu tzw. ślepego (zał. do SIWZ) i złożyć w ramach oferty oraz dołączyć do niej wykaz materiałów lub urządzeń równoważnych, karty katalogowe lub inne opracowania potwierdzające parametry techniczne tych równoważnych materiałów lub urządzeń, CE urządzeń równoważnych. Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych, to będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian w projekcie, dokona ich na własny koszt wykonawca łącznie z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Zamawiający jednakże nie dopuści zastosowania materiałów i urządzeń gorszych niż minimalne wymogi opisane w dokumentacji projektowej, STWiORB. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy (zał. do SIWZ). Przedmiot zamówienia wykonać należy z uwzględnieniem założeń określonych w przedmiarach oraz projekcie budowlanym i STWiORB. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, robót zamiennych, technologii wykonania, zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że nie prowadzą do zwiększenia wynagrodzenia; 3) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 4) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) UWAGA: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę przedstawionego w Formularzu ofertowym terminu realizacji umowy. Przekroczenie terminu spowoduje naliczenie kar umownych, o których mowa w projekcie umowy. 6) nie wymaga aneksu: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, adresu, siedziby), b) zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, c) zmiany danych teleadresowych, d) zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. CPV: 45000000-7, 45212300-9, 45312100-8, 45312200-9, 45331000-6. V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp, nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawca mógłby podnosić jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na zasadach określonych w ustawie - Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: CITY BANK HANDLOWY w Warszawie nr 37 1030 0019 0109 8533 0000 7750, z dopiskiem Oranżeria - II etap. Prosimy o podanie w ofercie nr-u konta, na które zostanie zwrócone wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.) 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobrzyca-muzeum.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach