Przetargi.pl
Przetarg ograniczony na ubezpieczenie majątkowe na okres 3 lat mienia należącego do Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie wraz z Oddziałami w Przysieku i Zarzeczewie oraz Powiatowymi Zespołami Doradztwa Rolniczego.

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-122 Minikowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
    89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
    REGON: 09322274500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg ograniczony na ubezpieczenie majątkowe na okres 3 lat mienia należącego do Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie wraz z Oddziałami w Przysieku i Zarzeczewie oraz Powiatowymi Zespołami Doradztwa Rolniczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Przedmiotem ubezpieczenia są następujące ryzyka ubezpieczeniowe: 1. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych 2. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku wraz z dewastacją 3. Ubezpieczenie od aktów dewastacji - wandalizmu 4. Ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia 5. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie all risk 6. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 7. Ubezpieczenie komunikacyjne 8. Ubezpieczenia międzynarodowych kosztów leczenia Zadanie 2 Ubezpieczenie zwierząt hodowlanych od padnięcia, uszkodzenia ciała, uboju z konieczności, rabunku oraz szkód powstałych na skutek załadunku lub wyładunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665151004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum) nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy (konieczne jest złożenie oświadczenia), którzy: 1. Posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) na dzień 31. 12. 2006 roku. b) posiadają kapitały własne w wysokości 20 000 000 zł na dzień 31. 12. 2007 r. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przedłożą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6. Oświadczenie o posiadaniu pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) na dzień 31. 12. 2007 roku. 7. Oświadczenie o wysokości posiadanych kapitałów własnych na dzień 31. 12. 2007 r. 8. Pełnomocnictwo dla osób które będą podpisywały ofertę w imieniu wykonawcy (jeżeli osoby te nie są podane w rejestrze jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja zostanie przekazana nieodpłatnie wraz z zaproszeniem do składania ofert
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach