Przetargi.pl
Remont nawierzchni ul. Powstańców Wielkopolskich w Chełmnie

Burmistrz Miasta Chełmna ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6771729 , fax. 056 6771774
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Chełmna
    ul. Dworcowa 1 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6771729, fax. 056 6771774
    REGON: 00052344200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ul. Powstańców Wielkopolskich w Chełmnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z realizacją robót polegających na wykonaniu remontu nawierzchni ul. Powstańców Wielkopolskich w Chełmnie o łącznej powierzchni 1430 m2, tzn: ? Frezowanie nawierzchni bitumicznej, średnia grubość 2 cm. Wywiezienie urobku na odległość 3 km. ? Rozebranie krawężników betonowych 15x30. Wywiezienie na odległość 3 km. ? Rozebranie ław betonowych pod krawężniki. Wywiezienie gruzu na odległość 3 km. ? Regulacja wysokości ustawienia studzienek ściekowych. ? Regulacja wysokości ustawienia studni. ? Regulacja wysokości ustawienia zaworów. ? Wykonanie ław betonowych pod krawężniki. Ławy z oporem. Beton B15. ? Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm. ? Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową K1 70. ? Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o uziarnieniu 0/12,8 mm. Grubość warstwy 4 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1,2 Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007,Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) Wykonawcy, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007,Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007,Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wypełniony formularz ofertowy. Przy kalkulacji ceny oferty (brutto tj. z należytym podatkiem VAT) wykonawca winien uwzględnić: ? Koszty wykonania przedmiotowych prac w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujące przepisy Prawa budowlanego, odpowiednie normy, wytyczne nadzoru inwestorskiego; ? Cena oferty winna zawierać koszty robót w całym okresie realizacji zadania tj. od 27.04.2009r. do 31.07.2009r. ? Koszty odtworzenia terenów zajętych pod potrzeby prowadzenia robót do stanu pierwotnego oraz ewentualnych odszkodowań za straty spowodowane w wyniku prowadzonych robót; ? Koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; ? Koszty opracowania dokumentacji organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem na czas trwania robót; ? Koszty należytego podatku VAT - 22%. 6.2 Wypełniony Kosztorys ofertowy. Powyższe dokumenty będą stanowiły załącznik do Kontraktu na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego. 6.3 Rozliczenia między Zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich PLN. 6.4 Dokumenty dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej. ? Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków i dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie albo składanie ofert; ? Polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności; ? Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się i przyjęciu warunków zawartych w dokumentacji przetargowej; ? Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, ze nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. 6.5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych kopii przez osobę reprezentującą oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach