Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zespołu czterech budynków (dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych, budynku mieszkalno-usługowego i budynku mieszkalno-usługowo-handlowego) wraz z infrastrukturą wewnętrzną dwoma zjazdami i ścieżką pieszo-rowerową na terenie nieruchomości przy ul. Palacza w Poznaniu, przewidzianych do realizacji na działkach nr ew. 13/59, 13/60 ark. 22 obręb Łazarz i na działkach nr ew. 2/8, 2/2 ark. 21 obręb Łazarz.

Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 850 83 40 , fax. 061 8523124
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Konfederacka 4 4
    60-281 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 850 83 40, fax. 061 8523124
    REGON: 63068297700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zespołu czterech budynków (dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych, budynku mieszkalno-usługowego i budynku mieszkalno-usługowo-handlowego) wraz z infrastrukturą wewnętrzną dwoma zjazdami i ścieżką pieszo-rowerową na terenie nieruchomości przy ul. Palacza w Poznaniu, przewidzianych do realizacji na działkach nr ew. 13/59, 13/60 ark. 22 obręb Łazarz i na działkach nr ew. 2/8, 2/2 ark. 21 obręb Łazarz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na budowie czterech budynków wraz z infrastrukturą wewnętrzną dwoma zjazdami i ścieżką pieszo-rowerową na terenie nieruchomości przy ulicy Palacza w Poznaniu przewidzianych do realizacji na działkach nr ewid. 13)59, 13)60 ark. 22 obręb Łazarz i na działkach nr ewid. 2)8, 2)2 ark. 21 obręb Łazarz. 2.Zamawiający oświadcza, że na zakres planowanych robót budowlanych uzyskał decyzję - pozwolenie na budowę nr 1908)2013 , stanowiącą załącznik nr 10 do siwz. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w postanowieniach niniejszego SIWZ oraz zgodnie z: - projektem budowlanym, - projektem wykonawczym, - przedmiarem, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - pozwoleniem na budowę, - wiedzą techniczną i przepisami prawa, - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ ( dot. wyposażenia i wykończenia mieszkań oraz placu zabaw),oraz zapisami wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostały udostępnione dla Wykonawców na serwerze Zamawiającego. Linki do powyższej dokumentacji podano w załączniku nr 7 do SIWZ. 4.Załączony w dokumentacji przedmiar stanowi jedynie dokument pomocniczy, podstawą do wyceny robót są: projekt budowlany, projekt wykonawczy wraz z wszystkimi uzgodnieniami, załącznik określający wytyczne zamawiającego odnośnie standardu realizacji inwestycji oraz wiedza techniczna wykonawcy. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Załączniki stanowiące integralną część SIWZ muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według postanowień zamawiającego bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczyła wykonawcy, należy wpisać (nie dotyczy) i załączyć do oferty. 8.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty bez możliwości ich zwrotu przez Zamawiającego. 9.Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłym wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. Szczegóły rozliczeń określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 10.Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. 11.Przed podpisaniem umowy, w celu zabezpieczenia realizacji zamówienia, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. 12.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i podwykonawcami zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ. 13. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty zgodnie z załącznikiem do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500 000,00 zł, słownie: pięćset tysięcy złotych 00)100. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium (art. 45 ust.6 Pzp), zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.01.2013 r. do godz. 12??. Dowód wpłaty lub dokument (w oryginale) potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie PTBS Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert w zamkniętej kopercie z napisem: (wadium- ZP-16 PN 2013). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek zamawiającego: 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001. Na przelewie należy umieścić informację (wadium- ZP-16 PN 2013- realizacja inwestycji ul. Palacza). 6. Wadium można wnieść w formie: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, pomniejszona o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz w przypadku określonym w art. 46 ust. 4 a Ustawy Prawa Zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach