Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony - wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Szamotułach przy ul. Kapłańskiej 18

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Kapłańska 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2921443 , fax. 061 2921443
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Szamotułach
    ul. Kapłańska 18 18
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2921443, fax. 061 2921443
    REGON: 00094022300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony - wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Szamotułach przy ul. Kapłańskiej 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Szamotułach przy ul. Kapłańskiej 18. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić następujące warunki kwalifikacyjne i złożyć oświadczenie, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1, pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych wraz z późn. zm. opublikowanymi w ustawie z dnia 7.04.2006r Prawo zamówień publicznych / Dz.U.nr 79 z 10.05.2006r, poz. 551/. a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i wymienione wyżej oświadczenia a/ formularz ofertowy b/ kosztorys ofertowy c/ oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w Urzędzie Skarbowym, d/ oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, e/ aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f/ wykaz przedsięwzięć zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat podobnych i porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia wraz z referencjami od wskazanych w zestawieniu Zamawiających, g/zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z podaniem nazwy towarzystwa ubezpieczonego, w którym wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej h/ oświadczenie o niekaralności członków zarządu w spółkach kapitałowych a właścicieli w spółkach jawnych, spółkach cywilnych i osób fizycznych prowadzących działalność za przestępstwa wymienione w art. 24 ustawy j.w i/ oświadczenie z art. 22, ust 1. pkt 1-4 ustawy jw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach