Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części Przedszkola Miejskiego w Okonku, przy ul. Spokojnej 1, na dzienny dom Senior-Wigor.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Okonku ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Leśna 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 266 95 26 , fax. 67 266 93 76
  • Data zamieszczenia: 2015-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Okonku
    ul. Leśna 46 46
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 67 266 95 26, fax. 67 266 93 76
    REGON: 57204629800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mgops@okonek.pl oraz www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części Przedszkola Miejskiego w Okonku, przy ul. Spokojnej 1, na dzienny dom Senior-Wigor.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest : Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Miejskiego w Okonku na dzienny dom Senior-Wigor według dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. 1. Zakres prac: Projektuje się wyburzenia części ścian działowych, skucie i wykonanie nowych posadzek, zamurowanie części otworów drzwiowych, wykonanie nowych otworów drzwiowych, ścian działowych, systemowych zewnętrznych trzonów kominowych, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę dwóch okien na okna przeciwpożarowe o klasie odporności pożarowej EI 60. Drzwi wejściowe przeciwpożarowe o klasie odporności pożarowej EI 60. Ściany działowe wykonać z bloczków gazobetonowych gr. 12cm. Ścianę działową pomiędzy pomieszczeniami 09 i 12 wykonać z pustaków szklanych 19 x 19 x 8 cm. Ściany działowe stanowiące wydzielenie strefy pożarowej wykonać z bloczków silikatowych gr. 18cm. Pomiędzy pomieszczeniami 09 pom. klubowe, 10 sala ćwiczeń, 11 jadalnia wykonać dwie systemowe ściany przesuwne. Ściana o wymiarach 5,75x3,00m o izolacyjności 52dB z płyty wiórowej trudnozapalnej, z barierą akustyczną. Projektuje się rozebranie warstw posadzki na stropie i wykonanie nowych warstw tak żeby osiągnąć wysokość pomieszczeń 3,00m zgodnie z częścią graficzną. Rampę wykonać w pom. komunikacji zgodnie z częścią graficzną. Ściany i sufity wykończyć tynkiem cem.-wap. kategorii 4F i pomalować farbą emulsyjną. Ściany pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wykończyć płytkami glazurowanymi do wysokości 2,00m od posadzki. Posadzki w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych wykonać jako szczelne i wykończyć płytkami terakotowymi antypoślizgowymi. Posadzki w pozostałych pomieszczeniach wykonać jako systemowe z homogenicznej wykładziny winylowej gr. 2mm. Pomieszczenia nr 03 i 04 - toalety, przystosować do korzystania przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku, zgodnie z częścią graficzną. Zastosować urządzenia przeznaczone do korzystania przez osoby niepełnosprawne z uwzględnieniem ich montażu na prawidłowej wysokości. Na drzwiach od strony wewnętrznej zastosować uchwyt drzwiowy ułatwiający domykanie. Lustro wykonać jako obrotowe. Projektuje się włączenie do dodatkowego wolnego przewodu wentylacyjnego w pom. klubowym. Projektowane pomieszczenia włączyć do istniejących wolnych przewodów zgodnie z częścią graficzną. Dla pomieszczeń 03, 04 i 10 wykonać zewnętrzne systemowe przewody wentylacyjne z rury wentylacyjnej dwuściennej z blachy gr. 0,5mm ocynkowanej z wełną mineralną. Średnica wewnętrzna 16cm. Średnica zewnętrzna 250mm. Projektuje się remont schodów na klatce schodowej, zmianę poziomu oraz szerokości dolnego podestu. Stopnie schodów należ wyregulować poprzez skucie i nadlanie betonem, tak żeby uzyskać 10 stopni o wysokości 17,5 cm i szerokości 25cm. Nie dopuszczalne jest naruszenie konstrukcji płyty schodów. Schody wykończyć antypoślizgowymi płytkami gresowymi. Dostęp na poziom parteru będzie zapewniony poprzez użycie schodołazu (kartę katalogową umieszczono za częścią graficzną). Schody należy wyposażyć w poręcze przyścienne po obu stronach na wysokości 0,9m. Wewnętrzne krawędzie poręczy nie powinny mieć w świetle mniej niż 1,20m. Projektuje się remont schodów zewnętrznych wraz z regulacją poziomu podestu w nawiązaniu do projektowanego poziomu podestu w budynku. Projektuje się wykonanie zewnętrznej rampy dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku. Projektuje się również utwardzenia terenu prowadzące do rampy i schodów. Rampa zapewni osobie poruszającej się na wózku dostęp do budynku. Schody i podest wykończyć antypoślizgowymi, mrozoodpornymi płytkami gresowymi. Podjazd dla niepełnosprawnych wykonać jako konstrukcję stalową z powierzchnią ruchu z krat pomostowych. Pochylnia powinna mieć szerokość płaszczyzny ruchu 1,2 m, krawężniki o wysokości co najmniej 0,07 m i obustronne poręcze umieszczone na wysokości 0,75 i 0,9 m od płaszczyzny ruchu, przy czym odstęp między nimi powinien mieścić się w granicach od 1 m do 1,1 m. Poniżej pokazano sposób wykonania rampy. Projektuje się także modernizację instalacji wod. - kan. oraz CO w związku ze zmianą programu funkcjonalno- użytkowego pomieszczeń zgodnie z dokumentacją techniczną. Przewiduje się również modernizację instalacji elektrycznej w zakresie określonym w projekcie budowlanym. W spoczniku przed wejściem zamontować wycieraczkę w fartuchu profilowanym M1F 400x590mm. Nad wejściem do budynku zamontować systemowe zadaszenie o konstrukcji ze stali nierdzewnej i pokryciem z poliwęglanu (1,60 x 0,80 m). 2. Zapewnienie uprawnionego kierownika budowy 3. Prowadzenie dziennika budowy 4. Dostarczenie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji odbiorowej (atesty, certyfikaty, DTR, deklaracje zgodności, protokoły badań, inwentaryzację powykonawczą, oświadczenie kierownika budowy) 5. Uprzątnięcie ternu inwestycji łącznie ze sprzątaniem i myciem obiektu po inwestycji. 6. Zagospodarowanie i utylizacja odpadów we własnym zakresie. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W)w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 4. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - Gminy Okonek: Bank Spółdzielczy O/Okonek Nr 54 8941 1016 0053 4677 2000 0010 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mgops@okonek.pl - BIP oraz www.okonek.pl - BIP (zakładka Przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach