Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Dobieżyńskiej w Buku - etap II (odcinek od ulicy Sokoła do ulicy Szkolnej)

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Dobieżyńskiej w Buku - etap II (odcinek od ulicy Sokoła do ulicy Szkolnej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę ulicy Dobieżyńskiej w Buku - etap II (odcinek od ulicy Sokoła do ulicy Szkolnej). 2. Zakres robot: Zakres inwestycji (etap II) obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni, chodników, zjazdów, krawężników i obrzeży, pasów zieleni oraz całkowitą rozbiórkę nawierzchni jezdni wraz z rozbiórką podbudowy, demontaż kanalizacji deszczowej wraz z rozbiórką studni rewizyjnych, studni i wpustów ulicznych a także przykanalików. Po robotach rozbiórkowych, w śladzie istniejącej sieci należy wykonać nową sieć z rur PVC o długości 340 m i średnicy 300 mm, przykanaliki z rur PVC o średnicy 160 mm oraz studnie rewizyjne, betonowe, prefabrykowane o średnicy 1000 mm z pokrywami typu D-400, studzienki wpustów ulicznych, betonowych z osadnikiem o średnicy 500 mm z wpustem i kratką żeliwną typu D-400. Zakres robót obejmuje także podłączenie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej z posesji do nowej sieci kanalizacji deszczowej oraz tymczasowe połączenie nowego i starego kolektora w ulicy Szarych Szeregów. Następnie należy wykonać nową nawierzchnię jezdni, podatną na obciążenie ruchem KR3 z betonu asfaltowego. Nowe nawierzchnie chodników, zjazdów i zatok postojowych należy wykonać w nawiązaniu do już wykonanego w etapie I odcinka ulicy Dobieżyńskiej, tj. chodnik - z betonowej kostki brukowej typu nostalit w kolorze melanż grub. 8 cm z wypełnieniem środka 4 szt. płytek 50x50 cm w kolorze szarym, zjazdy do posesji z betonowej kostki brukowej typu domino grub. 8 cm w kolorze grafitowym, natomiast zatoki postojowej - z betonowej kostki brukowej - prostej typu Holland grub. 8 cm w kolorze grafitowym. Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać z betonowej kostki betonowej - prostej typu Holland, układanej krótszym bokiem do krawężnika. Wykonawca winien także wykonać dwukrotne malowanie oznakowania poziomego. Materiał do malowania cienkowarstwowego - wymagania: -farba akrylowa szybkoschnąca drogowa, przeznaczona do oznakowania dróg o nawierzchni asfaltowej lub betonowej, posiadająca atest to stosowania w drogownictwie, -farba nakładana wszystkimi typami malowarek (malowarka pneumatyczna lub hydrodynamiczna z ciśnieniowym natryskiem) lub ręcznie (wykonywanie detali), -grubość nanoszonej farby musi wynosić od 0,4 do 0,8 mm, Na wysepce w km 0+570 należy zamontować nowe oznakowanie pionowe - U3a - 3 szt. i U-3b - 3 szt. (folia odblaskowa II generacji, wielkość znaku - średnia) na słupkach z rur stalowych - ocynkowanych. Zakres robót przewiduje także demontaż oznakowania pionowego (8 szt.) oraz montaż nowych znaków D-6 (folia odblaskowa II generacji, wielkość znaku - średnia) na słupkach z rur stalowych - ocynkowanych. Zakres robót w II etapie obejmuje odcinek od km 0+279, tj. od ul. Sokoła do km 0+632, tj. do ul. Szkolnej (za skrzyżowaniem). 3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ projektem budowlany, wykonawczym opracowanym przez FORMA Pracownia Projektowa s.c., z siedzibą w Wilkowicach przy ulicy ul. Dębowa 6, 64-115 Święciechowa - w zakresie etapu II, b/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d/ szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze. Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w SSTWiORB. UWAGI DO PROJEKTU I SSTWiORB (należy uwzględnić podczas kalkulowania ceny ofertowej): 1.Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas budowy. 2.Do odbioru końcowego Zamawiający wymaga załączenia protokołu wraz filmem (na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym) i opisem z badań przeprowadzonych kamerą telewizyjną. Na filmie winien być także zapisany spadek podłużny rejestrowany pomiędzy studniami rewizyjnymi. W komplecie Wykonawca musi załączyć plan orientacyjny umożliwiający dokładne umiejscowienie filmowanych odcinków kanalizacji. Całość sprawozdania wizyjnego wykonać wg PN-EN 13508-2 Stan zewnętrznych systemów kanalizacyjnych - Część 2: system kodowania inspekcji wizualnej. 3.Zamawiający wymaga podczas realizacji zadania układania na paletach materiałów z rozbiórki chodników (zakłada się 90% odzysku) i dostarczenia na plac ZGK w Buku - ul. Przemyslowa 10. 4.Do SIWZ Zamawiający dołączył fotografie dokumentujące stan istniejący obiektu. Część fotografii pokazuje wzór układania kostki brukowej w połączeniu z płytkami bet. na już wyremontowanym odcinku ulicy Dobieżyńskiej. W/w wzór będzie obowiązywał jako kontynuacja na nowobudowanych chodnikach w ulicy Dobieżyńskiej - etap II. 5. W części opisowej dokumentacji (str. 17) w pkt. 4.1. wskazuje się, iż należy zastosować wpustu krawężnikowe. Zamawiający rezygnuje z ich wbudowania a w ich miejsce należy zastosować wpusty z tradycyjną kratką ściekową, żeliwną. Wpusty należy wykonać tak, aby poziom góry rusztu żeliwnego zrównany był z poziomem ścieku przykrawężnikowego. Ruszt wpustu ulicznego nie powinien być mniejszy niż 300 x 500 mm. Rozstaw minimalny prętów wpustu nie powinien być mniejszy niż 36 mm. 6.Zamawiający rezygnuje z wykonania syfonów na przykanalikach. 7.Na rys. nr 5 błędnie podano, iż betonowe płytki chodnikowe mają wymiary 400x400 mm. Płytki winny mieć wymiary 500 x500 mm. 8.Wykonawca winien także wykonać ściek z 1 rzędu betonowej kostki brukowej odcinający nawierzchnię ul. Dobieżyńskiej od nawierzchni ulic dochodzących (z wyjątkiem ulicy Wojtczaka, gdzie ściek już istnieje). 9.Do wykonania kanalizacji deszczowej winny być użyte rury i kształtki jednorodne, lite o sztywności obwodowej min. SN8 (8kN/m2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieściatysięcyzłotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach