Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Bartodziejskiej w Wągrowcu - etap I budowa ronda (droga powiatowa Nr 1489P od km 1+100 do km 1+210 - kilometraż roboczy)

Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2685480 , fax. 067 2685480
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
    ul. Gnieźnieńska 53 53
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2685480, fax. 067 2685480
    REGON: 57079820300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Bartodziejskiej w Wągrowcu - etap I budowa ronda (droga powiatowa Nr 1489P od km 1+100 do km 1+210 - kilometraż roboczy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót :roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, roboty ziemne, ławy betonowe i krawężniki, obrzeża bet., warstwy odsączające, podbudowa z kruszywa stabilizowanego mech., podbudowa z chudego betonu, warstwa profil, z bet. asfaltowego, warstwa wiążąca z bet. asfaltowego, warstwa ścieralna z bet. asfaltowego, ściek z kostki betonowej, ścieżka rowerowa i chodnik z kostki betonowej, wjazdy z kostki betonowej, rondo (wyspa środkowa, wyspy rozdzielające, pierścień ronda), oznakowanie poziome i pionowe, kanalizacja deszczowa z separatorem, przejazd kolejowy( wymiana płyt, automatyka kolejowa, elektroenergetyka do 1 KV), pełna obsługa geodezyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000.00 zł(dziesięć tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania robót budowlanych;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z rodzajem i wartością robót będących przedmiotem zamówienia o wartości min. 800 000,00 zł (osiemset tysięcy zł) każde zadanie,b)dysponują pracownikami nadzoru z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym: - kierownicy robót z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat i wymaganymi uprawnieniami dla poszczególnych robót będących przedmiotem zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów, które mają załączyć wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione dokumenty i oświadczenia 1. Warunki kontraktowe :1) formularz ofertowy ( na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ); 2)arkusz cenowy ( na druku stanowiącym załącznik nr 1 do oferty). 2. Warunki podmiotowe: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (druk stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ); 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w rozdz. V ust. 1. pkt. 1); 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ)- na spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust. 1. pkt. 2) a); 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na druku stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) - na spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt. 2) b); 5)dokumenty stwierdzające, że kierownicy robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dot. przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę - na spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust.1. pkt. 2) b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach