Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. 14 Lutego 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 212 34 25 , fax. 0-67 212 46 81
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. 14 Lutego 20 20
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81
REGON: 57076656800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zad. 1 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Śniadeckich- Al. Wyzwolenia - Fritsa Philipsa w Pile Zad. 2 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul. Bydgoskiej w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad. 1 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Śniadeckich- Al. Wyzwolenia - Fritsa Philipsa w Pile Przebudowa sygnalizacji polega na : Etap I demontaż istniejącego sterownika oraz masztów wraz z sygnalizatorami, montaż nowego sterownika, montaż sygnalizatorów na konstrukcjach wsporczych, wykonanie kanalizacji kablowej, ułożenie kabli w kanalizacji kablowej, montaż i oprogramowanie sterownika, pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji, Etap II montaż 4 kamer wideo detekcji na wysięgnikach, wykonanie wideodetekcji, montaż przycisków zgłoszeniowych, ułożenie kabli do przycisków zgłoszeniowych zasilających kamery oraz wizyjnych w kanalizacji kablowej, połączenie instalacji, skonfigurowanie sterownika , pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji. Zad. 2 - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ul. Bydgoskiej w Pile Przebudowa sygnalizacji polega na: Etap I demontaż istniejącego sterownika, demontaż 2 masztów o wys. 3,5 m, demontaż sygnalizatorów świetlnych oraz przycisków zgłoszeniowych, montaż nowego sterownika, montaż słupa z wysięgnikiem oraz masztu o wys. 3,5 m, montaż nowych sygnalizatorów świetlnych, sygnalizatorów akustycznych i przycisków zgłoszeniowych, wykonanie kanalizacji kablowej, ułożenie kabli w kanalizacji kablowej, montaż i oprogramowanie sterownika, pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji, Etap II montaż 2 kamer wideo detekcji na wysięgnikach, wykonanie wideodetekcji, montaż przycisków zgłoszeniowych, ułożenie kabli zasilających kamery oraz wizyjnych w kanalizacji kablowej, skonfigurowanie sterownika , pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zad. 1 - 5 400.00 Zad. 2 - 2 700.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane co najmniej 2 zadania o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia każde; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5)wniosą wadium w określonej formie i wysokości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 5) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 7) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 8) Potwierdzenie wniesienia wadium 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( sprzęt specjalistyczny przewidziany na potrzeby zamówienia)- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 11) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6) 12) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych co najmniej 2 zadań o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia każde, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7), 13) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przez zamawiającego kosztorysem wyzerowanym- załącznik nr 8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa parkingu przy ul. Konikowo w Gnieźnie - budowa sygnalizacji świetlnej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dziewięciu projektów i na ich podstawie zainstalowanie drogowych sygnalizacji świetlnych wzbudzanych na przejściach dla pieszych
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie projektu i na jego podstawie zainstalowanie drogowej sygnalizacji świetlnej w m. Racot - DW 308 skrzyżowanie ul. Kościańskiej z ul. Kościuszki i ul. Dworcową
Dodano: 2016-04-19 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Leszczyńskiej z ul. Krasickiego w Mosinie
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dziewięciu projektów i na ich podstawie zainstalowanie drogowych sygnalizacji świetlnych wzbudzanych na przejściach dla pieszych
Dodano: 2016-04-13 - Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w rejonie ulicy Warzywnej i skrzyżowaniu z ulicami Topolową i Bluszczową dk nr 5 w miejscowości Gniezno.
Dodano: 2016-03-24 - Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze powiatowej nr 2477P w m. Gądki
Dodano: 2016-02-04 - Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina na 2016r.
Dodano: 2015-12-30 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 72 z drogami gminnymi do m. Cisew i Słodków Kolonia
Dodano: 2015-10-08 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 24 z drogą powiatową do m. Chudopczyce i Niemierzewo w miejscowości Lubosz.
Dodano: 2015-10-08