Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze powiatowej nr 2477P w m. Gądki

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze powiatowej nr 2477P w m. Gądki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze powiatowej nr 2477P w m. Gądki. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SIWZ oraz w: a) załączonej dokumentacji projektowej, b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia robót, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych sporządzenia oferty z należytą starannością. 2) Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 3) W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. 2. Zakres robót objętych zamówieniem 1) Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: a) demontaż istniejącej sygnalizacji świetlnej, b) budowę przyłącza elektroenergetycznego, c) montaż i oprogramowanie aparatu sterowniczego, d) montaż konstrukcji wsporczych oraz sygnalizatorów świetlnych, sygnalizatorów akustycznych i przycisków zgłoszeniowych, e) wykonanie przepustów kablowych pod jezdniami, f) kanalizacja kablowa dla kabli sygnalizacyjnych (budowa studni kablowych i ułożenie rur osłonowych), g) ułożenie w kanalizacji kablowej kabli sygnalizacyjnych, h) montaż kamer do systemu video detekcji, i) wykonanie pętli detekcyjnych w nawierzchni jezdni, j) odtworzenie nawierzchni chodników, jezdni i zieleni, k) pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji. 2) W okresie rękojmi zakres zamówienia obejmuje: a) Prowadzenie przeglądów bieżących urządzeń sterujących, instalacji kablowych, sygnalizatorów, w szczególności: - sprawdzanie świateł czerwonych, - sprawdzenie zadziałania zabezpieczeń kolizji - kontrola logiczna pakietów wyjściowych, - przegląd sygnalizatorów, - przegląd głowic kablowych, - sprawdzanie algorytmów sterowania grup sygnalizacyjnych i wskazań zegara mikroprocesora. b) Prowadzenie dokumentacji przeglądów - zapis daty przeprowadzenia przeglądu bieżącego i opis stanu sygnalizacji w Dzienniku Eksploatacji, zgodnie z aktualną Instrukcją o drogowej sygnalizacji świetlnej. c) Bieżąca konserwacja urządzeń obejmuje : - wymianę żarówek, bezpieczników, soczewek, daszków, przycisków oraz innych drobnych napraw, - czyszczenie soczewek sygnalizatorów i luster, d) Czynności wymienione w punkcie 2 a i 2 b muszą być wykonywane raz na miesiąc, nie później niż do ostatniego dnia danego miesiąca. e) Awarie należy usuwać w trybie natychmiastowym, nie później niż w ciągu dwóch godzin od momentu stwierdzenia nieprawidłowości lub uzyskania zawiadomienia o takim stanie. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: a) wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością, b) szkody wyrządzone osobom trzecim - użytkownikom dróg, jeżeli powstały one wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie. 4. Przy wykonywaniu czynności wymienionych w pkt 2 a i 2 c drogę należy oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych opisanych w niniejszym zamówieniu, pod warunkiem zapewnienia uzyskania parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż posiadają materiały określone w SIWZ. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że zaoferowane materiały są co najmniej równoważnikami materiałów wymienionych w SIWZ. 6. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym oraz kosztorysie ofertowym. 3. Inne postanowienia Wykonawca zobowiązany jest do : a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, c) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00zł - pięć tysięcy złotych 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji robót budowlanych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.powiat.poznan.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach