Przetargi.pl
Przebudowa ulic w Buku: Zadanie Nr 1 - odcinka ul. Mury - od ul. Dworcowej do numeru 27, Zadanie Nr 2 - ulicy Kościelnej.

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic w Buku: Zadanie Nr 1 - odcinka ul. Mury - od ul. Dworcowej do numeru 27, Zadanie Nr 2 - ulicy Kościelnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic w m. Buk. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje swym zakresem realizację 2 zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa odcinka ulicy Mury od ul. Dworcowej do budynku nr 27. 1.1. Roboty drogowe A)Rozebranie istniejącej nawierzchnia bitumicznej ulicy, podbudowy krawężników, nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej. Materiały z rozbiórki takie, jak: krawężniki, betonowa kostka brukowa oraz pozostałe elementy nadające się do ponownego wbudowania należy układać na paletach dostarczonych przez Zamawiającego oraz odwieźć do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Buku; B)Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni ulicy o szerokości od 3,9 m do 5,0 m - zgodnie z dokumentacją projektową. Projektuję się nową konstrukcję jezdni: - warstwa ścieralna z kostki granitowej szarej cięto łupanej grub. 8/11 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm. - ściek przykrawężnikowy z kostki granitowej szarej cięto łupanej grub. 8/11 cm, na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm i ławie betonowej grub. 20 cm; - krawężnik granitowy szlifowany 16x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5 cm oraz ławie z betonu B15 z oporem, C) Wykonanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm w kolorze grafitowym: - bez możliwości parkowania - na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm i podbudowie z chudego betonu grub. 10 cm, - z możliwością parkowania - na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm i podbudowie z chudego betonu grub. 15 cm, D) Wykonanie zjazdów do posesji: - warstwa ścieralna z kostki granitowej szarej cięto łupanej grub. 8/11 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa z chudego betonu grub. 15 cm, E) Rozebranie, wyprofilowanie oraz ponowne wykonanie nawierzchni chodników i dojazdów do bram w okolicach budynku nr 27 oraz przy parku: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej z rozbiórki grub. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa z chudego betonu grub. 10 cm, F) Demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego oznakowania wg zatwierdzonej przez Starostę Poznańskiego stałej organizacji ruchu. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 63 mm (2,5 cala) o długości 3,5 m. G) Wykonanie oznakowania poziomego - wg zatwierdzonej przez Starostę Poznańskiego stałej organizacji ruchu. Prace polegające na wykonaniu oznakowania poziomego należy wykonać farbą akrylową w oparciu o załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. 220. poz 2181 z dnia 23.12.2003r. z późn. zm). Zakres robót obejmuje wykonanie cienkowarstwowego oznakowania poziomego w zakresie znaków poprzecznych wyznaczających miejsca przeznaczone do ruchu pieszych w poprzek jezdni. Materiał do malowania cienkowarstwowego - wymagania: -farba akrylowa szybkoschnąca drogowa, przeznaczona do oznakowania dróg o nawierzchni asfaltowej lub betonowej, posiadająca atest to stosowania w drogownictwie, -farba nakładana wszystkimi typami malowarek (malowarka pneumatyczna lub hydrodynamiczna z ciśnieniowym natryskiem) lub ręcznie (wykonywanie detali), -grubość nanoszonej farby musi wynosić od 0,4 do 0,8 mm, H) Projektowane, wybrane ilości materiałów: - kostka granitowa cięto łupana 8/11 cm - 1200 m? - kostka betonowa - grafitowa grub. 8 cm - 510 m? - kostka betonowa do przebrukowania - 173 m? - krawężnik granitowy szlifowany 16x30 cm - 427 mb 1.2.Kanalizacja deszczowa A)Remont sieci kanalizacji deszczowej poprzez wymianę istniejącej sieci kanalizacyjnej na nową: z rur PVC-U klasy S, litych, łączonych kielichowo na uszczelkę gumową, oraz wymianą studni rewizyjnych, przykanalików i wpustów ulicznych, B)Budowa nowej sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi. C)Projektowane, wybrane ilości materiałów: - długość rurociągu PVC Dz 315 mm - 178,4 mb, - długość rurociągu PVC Dz 200 mm - 44,2 mb, - długość rurociągu PVC Dz 110 mm - 74,3 mb, - studnie bet. Dn 1000 mm - 10 kpl., - studnie bet. Dn 600 mm - 4 kpl., - wpusty uliczne - 8 kpl., 2. Zadanie Nr 2 - Przebudowa ulicy Kościelnej. 2.1. Roboty drogowe A)Rozebranie istniejącej nawierzchnia bitumicznej ulicy, podbudowy krawężników, nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej. Materiały z rozbiórki takie, jak: krawężniki, betonowa kostka brukowa oraz pozostałe elementy nadające się do ponownego wbudowania należy układać na paletach dostarczonych przez Zamawiającego oraz odwieźć do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Buku; B)Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni ulicy o szerokości 5,50 m - zgodnie z dokumentacją projektową. Projektuję się nową konstrukcję jezdni: - warstwa ścieralna z kostki granitowej szarej cięto łupanej grub. 8-11 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm. - ściek przykrawężnikowy z kostki granitowej szarej cięto łupanej grub. 8-11 cm, na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm i ławie betonowej grub. 20 cm; - krawężnik granitowy szlifowany 16x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5 cm oraz ławie z betonu B15 z oporem, C) Wykonanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm w kolorze grafitowym: - bez możliwości parkowania - na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm i podbudowie z chudego betonu grub. 10 cm, D) Wykonanie zjazdów do posesji: - warstwa ścieralna z kostki granitowej szarej cięto łupanej grub. 8-11 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa z chudego betonu grub. 15 cm, E) Demontaż istniejącego oznakowania pionowego oraz montaż nowego oznakowania wg zatwierdzonej przez Starostę Poznańskiego stałej organizacji ruchu. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 63 mm (2,5 cala) o długości 3,5 m. F) Wykonanie oznakowania poziomego - wg zatwierdzonej przez Starostę Poznańskiego stałej organizacji ruchu. Prace polegające na wykonaniu oznakowania poziomego należy wykonać farbą akrylową w oparciu o załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. 220. poz 2181 z dnia 23.12.2003 r. z późn. zm). Zakres robót obejmuje wykonanie cienkowarstwowego oznakowania poziomego w zakresie znaków poprzecznych wyznaczających miejsca przeznaczone do ruchu pieszych w poprzek jezdni. Materiał do malowania cienkowarstwowego - wymagania: -farba akrylowa szybkoschnąca drogowa, przeznaczona do oznakowania dróg o nawierzchni asfaltowej lub betonowej, posiadająca atest to stosowania w drogownictwie, -farba nakładana wszystkimi typami malowarek (malowarka pneumatyczna lub hydrodynamiczna z ciśnieniowym natryskiem) lub ręcznie (wykonywanie detali), -grubość nanoszonej farby musi wynosić od 0,4 do 0,8 mm, G) Projektowane, wybrane ilości materiałów: - kostka granitowa cięto łupana 8-11 cm - 867 m? - kostka betonowa - grafitowa grub. 8 cm - 331 m? - krawężnik granitowy szlifowany 16x30 cm - 272mb 2.2. Kanalizacja deszczowa D)Remont sieci kanalizacji deszczowej poprzez wymianę istniejącej sieci kanalizacyjnej na nową: z rur PVC-U klasy S, litych, łączonych kielichowo na uszczelkę gumową, oraz wymianą studni rewizyjnych, przykanalików i wpustów ulicznych, E) Budowa nowej sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi. F)Projektowane, wybrane ilości materiałów: - długość rurociągu PVC Dz 315 mm - 138,3 mb, - długość rurociągu PVC Dz 200 mm - 28,1mb, - długość rurociągu PVC Dz 110 mm - 57,4mb, - długość rurociągu PVC Dz 630 mm - 24,3 mb, - studnie bet. Dn 1000 mm - 7 kpl., - studnie bet. Dn 1500 mm - 1 kpl., - wpusty uliczne - 8 kpl., 3.UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB (należy uwzględnić podczas kalkulowania ceny ofertowej): 1)Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy umiejętności układania kostki granitowej w łuki, półłuki. Wymagany sposób ułożenia kostki granitowej na jezdni i zjazdach pokazano na wizualizacji - załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2)Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas trwania robót. 3) Na chodnikach zmienia się typ kostki wskazany w Projekcie zamiennym z Merkado na typu PLAZA NOVA 8 tj. na betonową kostkę brukową grub. 8 cm, w kolorze grafitowym - zestaw prostokątnych elementów o różnych, dopasowanych do siebie wymiarach: 10x10; 20x10; 20x20; 30x20 mm. Gama elementów dostępna jest na osobnych paletach. 4) Do odbioru końcowego Zamawiający wymaga załączenia protokołu wraz filmem (na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym) i opisem z badań przeprowadzonych kamerą telewizyjną. Na filmie winien być także zapisany spadek podłużny rejestrowany pomiędzy studniami rewizyjnymi. W komplecie Wykonawca musi załączyć plan orientacyjny umożliwiający dokładne umiejscowienie filmowanych odcinków kanalizacji. Całość sprawozdania wizyjnego wykonać wg PN-EN 13508-2 Stan zewnętrznych systemów kanalizacyjnych - Część 2: system kodowania inspekcji wizualnej. 5) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 6) W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 w/w Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7) Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy miedzy innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 kompletach zawierającą: - mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem sieci kanalizacyjnej z przykanalikami, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 komplet map Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; pozostałe 3 komplety map - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka, - szkice geodezyjne, - zestawienie długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej, przykanalików, z podaniem ich ilości i średnic, ilości wybudowanych studni rewizyjnych i wpustów, z określeniem materiałów, z jakich zostały wykonane i średnic, ilości (w m2) wbudowanej kostki betonowej i granitowej, ilości (w mb) wbudowanego krawężnika, obrzeży i innych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla zadania nr 1 - wadium w kwocie 10.000,00 zł 2) Dla zadania nr 2 - wadium w kwocie 10.000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach