Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Nowowiejskiego, Chopina, Szymanowskiego, Moniuszki i Paderewskiego w Kępnie - etap I i II

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1 1
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Nowowiejskiego, Chopina, Szymanowskiego, Moniuszki i Paderewskiego w Kępnie - etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Przebudowa ulic: Nowowiejskiego, Chopina, Szymanowskiego, Moniuszki i Paderewskiego w Kępnie - etap I i II, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 1) rozebranie istniejących warstw nawierzchni, 2) roboty ziemne - wykop pod konstrukcję jezdni, zjazdów i chodników, 3) montaż krawężników i oporników betonowych na ławie betonowej z oporem, 4) wykonanie ścieków ulicznych z kostki betonowej gr. 8cm szer. 30cm na ławie betonowej w ilości około 130mb, 5) wykonanie podbudowy jezdni gr. 10cm z piasku, dolnej warstwy podbudowy z kamienia łamanego 0/63mm gr. 15cm i górnej warstwy podbudowy z kamienia łamanego 0/31,5mm gr. 8cm o powierzchni około 3530m2, 6) wykonanie podbudowy chodników gr. 15cm z chudego betonu 2,5MPa o powierzchni około 1890m2, 7) wykonanie podbudowy zjazdów gr. 15cm z chudego betonu 9MPa o powierzchni około 390m2, 8) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na jezdni o powierzchni około 3530m2, 9) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3cm z betonu asfaltowego na jezdni o powierzchni około 3530m2, 10) wykonanie warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego gr.8cm na zjazdach o powierzchni około 390m2, 11) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr.6cm o powierzchni około 2080m2, 12) regulacje istniejących wpustów ulicznych, zaworów wodociągowych i innych urządzeń w chodniku i jezdni, 13) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 14) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 15) budowa linii oświetlenia ulicznego wraz z latarniami (21szt.) i oprawami oświetleniowymi (23szt.), 16) budowa kanalizacji deszczowej długości około 525mb. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojazd do zakładów usługowych , posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. UWAGA: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym robót, który dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy . Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w taki sposób , który umożliwia komunikację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. Wykonawca zamówienia przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ i załącznikach. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 5 . Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 24 40-8 Termin wykonania: - etap I - 30 listopada 2015 roku (ulice Chopina i Moniuszki) - etap II - 15 czerwca 2016 roku,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 PLN wadium słownie: trzydzieści tysięcy PLN 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 10.3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 10.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 10.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na zamawiającego. 10.7. Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ należy złożyć w oryginale, na adres podany do składania ofert najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. 15.1 SIWZ, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. 15.3 SIWZ, z dopiskiem WADIUM. Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. 10.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1- 2 i 4. 10.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach