Przetargi.pl
Przebudowa Szkoły Podstawowej związana ze zmianą sposobu użytkowania na Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz Przedszkole

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Szkoły Podstawowej związana ze zmianą sposobu użytkowania na Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz Przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. Przebudowa Szkoły Podstawowej związana ze zmianą sposobu użytkowania na Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz Przedszkole składająca się z: I. W zakresie kotłowni na paliwo -gaz. Montaż instalacji kotłowej należy rozpocząć po odebraniu pomieszczenia przygotowanego zgodnie z zakresem robót podanych w projekcie budowlanym. Instalację kotła, naczynia wzbiorczego oraz pomp przeprowadzić zgodnie i ściśle z Dokumentacją Techniczno - Ruchową dostarczoną przez producenta. W kotłowni należy zabudować miedziane połączenia rur z armaturą za pomocą złączek przejściowych gwintowanych. Wszystkie przewody w obrębie kotłowni powinny być prowadzone w ten sposób, aby nad przejściami był zapewniony wolny prześwit wynoszący co najmniej 2 m. Armatura w kotłowni powinna być tak umieszczona, aby była dostępna z poziomu podłogi kotłowni albo ze specjalnie wykonanych pomostów, jednak nie wyzej niż 1,8 m od podłogi lub pomostu. Otwór wylotowy z kanału nawiewnego powinien mieć wolny przekrój równy przekrojowi kanału i powinien znajdować się nad posadzką nie wyżej niż 1,0 m od poziomu posadzki kotłowni. Jeżeli w otworze nawiewnym znajduje się urządzenie do regulacji przepływu powietrza, to nie powinno ono zmniejszać przekroju więcej niż do 1/5. Otwór wlotowy do kanału wywiewnego powinien mieć wolny przekrój, równy przekrojowi kanału i nie powinien mieć urządzeń do zamykania. Materiały przeznaczone do wykonania izolacji cieplnej powinny być suche, czyste i nieuszkodzone. Izolację rurociągów można wykonać po uprzednim przeprowadzeniu wymaganych prób szczelności. Po wykonaniu kotłowni przeprowadzić i wykonać próbę ciśnieniową na zimno, przeprowadzenia próby zgodnie z WTWiORBM. II. W zakresie okładzin wewnętrznych z płytek, okładzin ścian i donic. Okładziny powinny być wykonywane po zakończeniu wszystkich robót stanu surowego budynku. Roboty okładzinowe wewnętrzne mogą być rozpoczęte po wykonaniu tynków, robót instalacyjnych, osadzeniu i dopasowaniu ościeżnic, stolarki budowlanej, a także innych robót, których wykonanie w późniejszym terminie mogłoby spowodować uszkodzenie lub trwałe zanieczyszczenie okładzin. Temperatura w czasie układania płytek powinna wynosić co najmniej +5oC i nie powinna przekraczać +25oC. Temperaturę tę należy zapewnić na co najmniej kilka dni przed rozpoczęciem robót oraz w czasie wiązania i twardnienia zaprawy klejowej - przez okres co najmniej 5 dni. III. W zakresie posadzek. Układanie wykładzin - wykładzina powinna aklimatyzować się w pomieszczeniu min. 24 h (rolka powinna być rozluźniona), układanie posadzek z płytek - płytki należy układać i rozmieszczać wg projektu wykonawczego wnętrz. Warstwa kleju pod płytki nie może zawierać pustych miejsc. Posadzki cementowe - świeża posadzka powinna być przez co najmniej 8 dni chroniona przed szybkim wysychaniem (np. przez przykrycie folią), a w ciągu dni zamknięta dla ruchu. W ciągu 28 dni powinna być chroniona przed mrozem. IV. W zakresie podłoża pod posadzki. Podsypka żwirowa - na przygotowanym podłożu gruntowym układać podsypkę żwirową. W przypadku, gdy grubość podsypki jest jest większa niż 20 cm należy układać warstwami i zagęszczać. Wilgotność podsypki podczas zagęszczania przez ubijanie powinna być taka, aby umożliwione było skuteczne jej zagęszczenie bez pojawienia się wody na jej powierzchni. Jastrych - podłoże oczyścić, na narożniki nałożyć folię, na styki płyt ułożyć papier posadzkowy, ustawić koziołki niwelacyjne, wylany jastrych odpowietrzyć miotełką lub prętem. Podłoża betonowe - należy wykonać z betonu B-15 (wg wskazań w projekcie), z uwzględnieniem dylatacji. Podkłady betonowe należy pielęgnować w ciągu następnych 10 dni. Najwygodniej jest przykryć je folią. V. W zakresie robót malarskich. Roboty malarskie wewnątrz budynku powinny być wykonane po wyschnięciu tynków. Powierzchnie tynków powinny być odpowiednio przygotowane, a wszelkie ubytki powinny być wyreperowane. Powierzchnie podłoży przewidzianych do malowania powinny być gładkie, równe, wszelkie występy od lica powierzchni należy skuć, usunąć lub zeszlifować. Przed malowaniem podłoże należy zagruntować odpowiednio dom zastosowanej farby. Wewnątrz budynku pierwsze malowanie ścian i sufitów można wykonać po całkowitym zakończeniu robót poprzedzających, tj. po ukończeniu robót instalacyjnych, wykonaniu podłoży, osadzeniu okien i drzwi. VI. W zakresie tynków. Rodzaje tynków do wykonania : tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, tynki wewnętrzne gipsowe, tynki zewnętrzne cienkowarstwowe, tynk cienkowarstwowy ozdobnej wstęgi. Układanie różnego rodzaju tynków składa się z kilku faz : wyznaczenia powierzchni tynku, wykonania obrzutki z zaprawy bardzo rzadkiej, o grubości nie przekraczającej 3-4 mm na ścianach i 4 mm na suficie, wykonania narzutu, co stanowi drugą warstwę tynku, grubość narzutu powinna wynosić 8-15 mm, wykonanie gładzi - gładź wykonuje się z rzadkiej zaprawy z drobnym piaskiem odsianym przez sito o prześwicie oczek 0,25-0,5 mm. VII. W zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej. Zasilanie wewnętrznej instalacji w wodę projektuje się z istniejącej instalacji wodociągowej z przyłącza miejskiej sieci wodociągowej. Wewnętrzną instalację należy wykonać z rur instalacyjnych miedzianych, łączonych za pomocą złączek lutowanych. Rurociągi układane w części piwnicznej wykonać należy częściowo z rur stalowych ocynkowanych, izolowanych otuliną. Rurociągi w pomieszczeniach należy ułożyć w bruzdach zabezpieczyć otuliną izolacyjną dla rur miedzianych. Po wykonaniu robót montażowych należy wewnętrzną instalację wodociągową przepłukać z dodatkiem środka dezynfekującego, sprawdzić na szczelność. Zimna woda doprowadzona będzie do wszystkich urządzeń wod.-kan. Instalacja ciepłej wody w budynku zasilana będzie wodą produkowaną w pojemnościowym podgrzewaczu w projektowanej kotłowni gazowej c.o. zabezpieczonym naczyniem przeponowym. Instalacja ciepłej wody ma być wykonana na zasadach, jak rurociągi wody zimnej pitnej. Odprowadzenie ścieków z sanitariatów projektuje się do miejskiej kanalizacji sanitarnej poprzez istniejące przyłącze 2 x fi 150. Wewnętrzną instalację należy wykonać z rur i kształtek z tworzyw sztucznych PCV kanalizacyjnych, uszczelnionych za pomocą uszczelek gumowych. Przewody poziome kanalizacji sanitarnej będą prowadzone po ścianach piwnic oraz częściowo w gruncie w części nie podpiwniczonej, w gotowym, suchym wykopie ze spadkiem w kierunku wyjścia kanalizacji z budynku do przyłącza kanalizacyjnego. Na pionie, do którego podłączone są muszle ustępowe zaprojektowano w najwyższym punkcie pionu rury wywiewne. VIII. W zakresie instalacji centralnego ogrzewania. Budynek ogrzewany będzie z projektowanej kotłowni gazowej w budynku. W obiekcie zaprojektowano instalację grzejników płytowych firmy Vogel & Noot. Jako rozwiązanie podstawowe przyjęto rozprowadzenie rur w systemie wymuszonym, zasilanie i powrót pionami przez pomieszczenia. Przewody poziome należy układać ze spadkiem 4 %0 w kierunku grzejników. Wewnętrzną instalację wykonać z rur instalacyjnych miedzianych o średnicach zgodnych z rysunkiem, łączonych za pomocą złączek lutowanych. IX. W zakresie robót z prefabrykatów gipsowych - sufity podwieszane. Ścianki działowe g-k : zamocowanie do podłogi i stropu elementów poziomych (profile U) oraz elementów pionowych (profile C) rozpiętych pomiędzy elementami poziomymi. Rozstaw profili musi być taki, aby był spełniony warunek, że rozstaw przemnożony przez liczbę całkowitą będzie równy szerokości płyty g-k. Sufity podwieszane : zamocowanie wieszaków sufitowych kołkami dopuszczonymi do stosowania, zamocowanie profili przyściennych, zawieszenie rusztu sufitu, wypełnienie sufitu płytami. Połączenia płyt wypełnić masą szpachlową z zastosowaniem taśmy spoinowej z włókna szklanego lub papierowej. Po związaniu masy szpachlowej nałożyć warstwę wyrównawczą i przeszlifować. Płyty nie mogą bezpośrednio przylegać do stali, odstęp powinien wynosić 5mm. Do łączenia płyt stosować odpowiednie (systemowe) zszywki lub wkręty. Okładziny szpachlować tylko na stykach. X. W zakresie instalacji elektrycznej i teletechnicznej Zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia nie wymaga się rozbudowy sieci w zakresie niezbędnych zmian, czy budowy przyłącza. Na zewnętrznej ścianie budynku w łatwo dostępnym miejscu przygotować należy szafkę rozdzielczo-pomiarową do zainstalowania układu pomiarowego i zabezpieczenia przelicznikowego przystosowanych do plombowania. Wewnętrzną linię zasilającą przystosować należy do zwiększonego poboru mocy. Wydane warunki dotyczą wzrostu mocy w istniejącym obiekcie z mocą przyłączeniową 32 kW (wzrost mocy o 12 kW) na napięciu 0,4 kV, zakwalifikowanego do V grupy przyłączeniowej. Instalację wewnętrzną należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-IEC 60364 oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki. W zakresie instalacji teletechnicznej do wykonania jest instalacja komputerowa, instalacja radiowo-telewizyjna i instalacja telefoniczna. Z uwagi na różne rozwiązania własne dostawców mediów teletechnicznych tablice teletechniki zostaną wykonane przez dostawców poszczególnych mediów.udynki i ich usytuowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 17.000 złotych słownie : siedemnaście tysięcy złotych. 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : SBL Złotów O/Okonek Nr rachunku : 83 8941 1016 0050 0861 2000 0080 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa Szkoły Podstawowej związana ze zmianą sposobu użytkowania na WTZ oraz Przedszkole 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach