Przetargi.pl
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Żegocinie

Gmina Czermin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-304 Czermin, Czermin 47
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7416031 , fax. 0-62 7417324
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czermin
    Czermin 47 47
    63-304 Czermin, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7416031, fax. 0-62 7417324
    REGON: 25085490300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Żegocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową Stacji Uzdatniania Wody w Żegocinie. W skład SUW Żegocin wchodzi: budynek SUW, studnie głębinowe - 2 szt., zbiorniki żelbetowe - 3 x 150 m3, zbiorniki wyrównawcze 2 x 100 m3 a także odstojnik wód popłucznych. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany, dach z płyt korytkowych osadzonych na stalowych podciągach, kryty papą. Powierzchnia zabudowy: 223,00 m2, powierzchnia użytkowa: 225,70 m2, kubatura - 1405,00 m3. Stacja Uzdatniania Wody zlokalizowana jest na działce nr 75/2 ark. mapy 1 w miejscowości Żegocin, obręb Żegocin, gmina Czermin. W ramach przedmiotowego zadania zaplanowano wykonanie m.in. następujących robót budowlanych: 1) roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, b) rozbiórka instalacji odgromowej, c) rozbiórka pokrycia ekranu wokół budynku z dachówki karpiówki, deskowania gzymsu oraz pokrycia dachowego z papy asfaltowej na betonie ułożonej na zakład, 2) wymiana stolarki okiennej: a) montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia, b) montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia, 3) remont pokrycia dachu: a) krycie dachu styropapą na podłożu betonowym (styropian FS20SE gr. 10 cm lub równoważny jednostronnie klejony papą podkładową termozgrzewalną, b) montaż papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia gr. 5,2 mm z wkładką z włókna szklanego min. 250 g/m2, c) montaż obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk , rynien z blachy z cynku i rur spustowych z blachy z cynku, d) montaż instalacji odgromowej, e) wymiana pokrycia ekranu wokół budynku (zwieńczenie dachu): boazeria z listew drewnianych, pokrycie z blachy powlekanej dachówkowej, 4) technologia SUW: a) wymiana pomp II stopnia w ilości 5 szt. Każda z pomp typu 50PJMZ200-5,5kW/2900 lub równoważna, - praca z przetwornicą częstotliwości, punkt pracy 4,5 bar. b) wymiana pompy głębinowej wraz z orurowaniem. Pompa głębinowa typu GC 3.03-7,5 kW lub równoważna, c) wymiana zasuw, d) dostawa sprężarki tłokowej przewoźnej typu WAN-K lub równoważnej, wydajność: 20m3/h, 1430 obr/min, moc silnika - 3kW- 1kpl., e) dostawa przewoźnego agregatu prądotwórczego typu Atlas Copco QAS 80PD lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: - moc znamionowa: min. 60kW, - moc maksymalna: min. 80 kVA, - napięcie znamionowe: 400V, - prąd znamionowy: 115,5 A, - silnik diesla 4-cylindrowy, - pojemność zbiornika paliwa 230 l, - podwozie kołowe, - pełen zbiornik paliwa w dniu dostawy agregatu prądotwórczego, f) dostawa zestawu do dozowania podchlorynu sodu Q=0,78 dm3/h - 1 kpl., w skład którego wchodzi: - pompa dozująca, - zbiornik 60 dm3, - sonda chloru z rejestratorem, g) dostawa i montaż drzwi jednoskrzydłowych z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną systemu PI 50, h) wydzielenie pomieszczenia chlorowni poprzez wykonanie ściany działowej z cegieł kratówek na zaprawie wap. lub cem.-wap. o grubości 1 cegły, i) wykonanie w pomieszczeniu chlorowni posadzki z płytek kwasoodpornych o wymiarach 30x30 cm układanych metodą zwykłą, j) wykonanie w pomieszczeniu wc posadzki z płytek z kamieni sztucznych o wymiarach 30x30 cm układanych metodą zwykłą, k) licowanie ścian pomieszczenia wc płytkami z kamieni sztucznych o wym. 20x25cm na zaprawie klejowej, l) montaż rotametrów Q=340 dm3/min - 4 szt., m) wymiana kolektora ssącego i tłocznego z rur stalowych o średnicy 200mm, 5) roboty wykończeniowe malarskie: a) malowanie ścian i sufitu wewnątrz budynku SUW, b) malowanie elewacji zewnętrznej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnień i akceptacji rozwiązań materiałowych przed ich wbudowaniem. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien będzie przedłożyć na wskazane materiały przed ich wbudowaniem certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącego danego wyrobu. UWAGA! Przebudowę SUW Żegocin należy wykonać przy zachowaniu ciągłości pracy istniejącej Stacji Uzdatniania Wody. W związku z tym, Wykonawca winien będzie zapewnić w trakcie realizacji umowy dostawę wody odpowiedniej jakości do sieci wodociągowej. Zamawiający dopuszczać będzie przerwy w dostawie wody tylko w godzinach 22.00-5.00 do trzech godzin. W takim przypadku Wykonawca winien będzie z dwudniowym wyprzedzeniem powiadomić Zamawiającego lub eksploratora wodociągu o planowanych przerwach w dostawie wody. Wykonawca przy wykonywaniu prac związanych z remontem pokrycia dachu zobowiązany będzie zabezpieczyć części odkryte dachu - zabezpieczenie przed zalaniem pomieszczeń w budynku SUW. Wykonanie ww. robót budowlanych odbywać się będzie w zakresie jednego etapu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: a) uproszczona dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.: a) wykonanie robót budowlanych zgodnie z ustalonymi z Zamawiającym zakresami i terminami, wymogami technicznymi, normami, technologią oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, b) organizację i zagospodarowanie placu budowy, c) oznakowanie i zabezpieczanie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, d) zapewnienie dozoru budowy i mienia na terenie robót na koszt własny, e) zorganizowanie czasowego zaplecza budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania, f) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, g) dokumenty wymienione w ppkt. f wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem, h) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, i) w przypadku wytworzenia odpadów zapewnienia na własny koszt ich transportu do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Zamawiający zastrzega, by wytworzone odpady (w tym np. gruz budowlany) Wykonawca unieszkodliwił poprzez przekazanie na gminne składowisko odpadów w miejscowości Pieruchy, j) uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, k) zgłaszanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego do odbioru robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, l) prowadzenie przez kierownika budowy książki obmiarów robót ulegających zakryciu lub zanikających, m) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, w tym ochrona znajdujących się na terenie budowy urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, n) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy, o) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, p) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadów pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, q) dostarczenie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy, r) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, s) codzienne dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, t) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, u) przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze robót, w tym kosztorysu powykonawczego, v) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, w) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się ponieść w pełnej wysokości, x) informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do specyfikacji dokumentacją oraz sztuką budowlaną. Zamawiający dopuszcza w ofercie a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych przez Wykonawcę wymagać będzie uzyskania zgody przez Zamawiającego. Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany urządzenia lub zaproponowanych materiałów równoważnych - w tym poniesione pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji przetargowej. Nie umieszczenie przez Wykonawcę, na etapie składania ofert informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zadania innych niż przyjęto w SIWZ materiałów (urządzeń) pozbawią go możliwości złożenia propozycji zamiennej po zawarciu umowy. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty, w których zostały zamontowane oraz rok realizacji) przez okres nie krótszy niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na roboty budowlano-montażowe objęte przedmiotem umowy oraz na wbudowane materiały i urządzenia min. 36 miesięcy gwarancji, począwszy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych. Zamawiający zezwala Wykonawcy na powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pleszewie, Oddział w Czerminie, numer: 64 8407 0003 0200 0101 2000 0003. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sposób niezwiązany w sposób trwały do oferty. Natomiast kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył wymaganych dokumentów, lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czermin-wlkp.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach