Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic: Heweliusza oraz Planetarnej w Zalasewie wraz z budową infrastruktury towarzyszącej.

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2015-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulic: Heweliusza oraz Planetarnej w Zalasewie wraz z budową infrastruktury towarzyszącej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje Przebudowa skrzyżowania ulic: Heweliusza oraz Planetarnej w Zalasewie wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w zakres którego wchodzą: 1. roboty drogowe,roboty elektroenergetyczne, 2. roboty telekomunikacyjne, 3. roboty sanitarne, 4. roboty wodociągowe, 5. roboty gazownicze. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: 1. dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż, 2. kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż, 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż Obowiązki Wykonawcy: 1. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu. 2. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności warunków lub uzgodnień branżowych, wystąpienie oraz uzyskanie aktualnych. 3. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa oraz inwentaryzacji zieleni uzyska decyzje zezwalającą na usunięcie zieleni kolidującej. 4. W przypadku konieczności usunięcia drzew lub krzewów nie ujętych w dokumentacji, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wykona inwentaryzację zieleni kolidującej oraz na podstawie pełnomocnictwa uzyska decyzje zezwalające na usunięcie zieleni kolidującej (jeśli będzie wymagana). 5. Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłat). 6. Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. 7. Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). 8. Organizacja placu budowy. 9. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 10. Obsługa geodezyjna w trakcie budowy. 11. Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 12. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 ze zm.). Zamówienie do 5186000 Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 58000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach