Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PRZECIWPOŻAROWEJ DROGI LEŚNEJ NR 18 POŁOŻONEJ W LEŚNICTWIE DRĄŻKI

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2828019, 2829897, 2810781 , fax. 067 2810785
  • Data zamieszczenia: 2014-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65 65
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, fax. 067 2810785
    REGON: 57006446400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PRZECIWPOŻAROWEJ DROGI LEŚNEJ NR 18 POŁOŻONEJ W LEŚNICTWIE DRĄŻKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa przeciwpożarowej drogi leśnej nr 18 położonej w leśnictwie Drążki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a. Przedmiar robót wraz ze szczegółowymi obliczeniami stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ, c. opis techniczny, stanowiący załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ. 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem technicznym, STWiOR, przedmiarem robót, niniejszą SIWZ, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami a także normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych oraz do wykonania przedmiotu niniejszej umowy w terminie określonym w niniejszej SIWZ. b. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych został określony w niniejszej SIWZ, opisie technicznym, STWiOR oraz przedmiarze robót. 4. Obowiązki Wykonawcy: a. przejęcie terenu robót od Zamawiającego i jego zabezpieczenie, b. zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt, c. roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym opisem technicznym, STWiOR, przedmiarem robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż, d. do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w opisie technicznym, STWiOR oraz przedmiarze robót, e. zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm, f. zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w ich bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, g. ewentualne odpady Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Koszty transportu odpadów w miejsce utylizacji i koszty utylizacji poniesie Wykonawca, h. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, i. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, j. dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód na szlakach komunikacyjnych i rowach melioracyjnych, k. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własnych koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji l. usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, m. ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, n. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie trwania umowy, o. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, p. zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Zmiana którejkolwiek z tych osób, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego, q. kierownik budowy (robót) działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), r. wykonanie i przygotowanie oraz złożenie w formie trwale spiętej Operatu kolaudacyjnego stanowiącego podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z opisem technicznym, STWiOR oraz przedmiarem robót i niniejszą SIWZ, zawierającego wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza : protokół z przeprowadzonego odbioru technicznego, wykaz wad i usterek z odbioru technicznego, pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę Zamawiającemu, oświadczenia osób funkcyjnych na budowie wymagane Prawem Budowlanym, wewnętrzny dziennik budowy, księgę obmiarów zawierającą karty obmiaru, które powinny posiadać kolejny nr, podstawę wyceny z opisem robót, ilość przedmiarową robót z kosztorysu ofertowego, datę obmiaru, obmiar odzwierciedlający faktyczny zakres wykonanych robót zgodnie ze STWiOR oraz przedmiarem robót i SIWZ, dokumenty gwarancyjne, protokół przekazania terenu budowy przez Wykonawcę, atesty, orzeczenia o jakości, deklaracje zgodności aprobaty techniczne, certyfikaty materiałów budowlanych, STWiOR, protokół przekazania placu budowy, kosztorys powykonawczy. 5. Odbiór robót a. Zamawiający dokona odbioru robót będących przedmiotem zamówienia w terminie do 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia prac, b. w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad lub usterek lub innych nieścisłości, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia przez Wykonawcę. W przypadku nieusunięcia wad lub usterek stwierdzonych w trakcie odbioru w określonym terminie Zamawiający ma prawo do ich usunięcia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Nie wyłącza to prawa odstąpienia Zamawiającego od umowy. 6. Płatności a. za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe, b. należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie obliczone zgodne z ilością rzeczywiście wykonanych robót wynikających ze STWiOR oraz przedmiaru robót, według cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym. c. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe, za każdy etap prac wykonany zgodnie z kosztorysem ofertowym, na podstawie bezusterkowego częściowego odbioru robót zatwierdzonego przez Wykonawcę, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. d. wskazane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym ceny jednostkowe są niezmienne przez cały okres realizacji umowy i obejmują wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych przedmiotem umowy. e. Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT wyłącznie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru częściowego robót zatwierdzonego przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę oraz sporządzonej księgi obmiarów f. i kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego. g. należne Wykonawcy wynagrodzenie płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. h. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenosić wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osobę trzecią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach