Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PLACU DWORCOWEGO W TARNOWIE WRAZ Z OŚWIETLENIEM, INFRASTRUKTURĄ PODZIEMNĄ, ODWODNIENIEM, ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ ROZBIÓRKĄ PARTEROWEGO BUDYNKU HANDLOWEGO NA DZIAŁKACH nr 25 na127, 25 na 128, 25 na 131 obręb 297 - NA TERENIE ZAMKNIĘTYM.

PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe ogłasza przetarg

  • Adres: 00-681 Warszawa, ul. Hoża 63/67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 47 41 561 , fax. 22 47 44 100
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe
    ul. Hoża 63/67 63/67
    00-681 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 47 41 561, fax. 22 47 44 100
    REGON: 00012680103797
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dworcekolejowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PLACU DWORCOWEGO W TARNOWIE WRAZ Z OŚWIETLENIEM, INFRASTRUKTURĄ PODZIEMNĄ, ODWODNIENIEM, ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ ROZBIÓRKĄ PARTEROWEGO BUDYNKU HANDLOWEGO NA DZIAŁKACH nr 25 na127, 25 na 128, 25 na 131 obręb 297 - NA TERENIE ZAMKNIĘTYM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ dla zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa placu dworcowego w Tarnowie wraz z oświetleniem, infrastrukturą podziemną, odwodnieniem, elementami małej architektury oraz rozbiórką parterowego budynku handlowego na działkach nr 25 na 127, 25 na128, 25 na 131 obręb 297 - na terenie zamkniętym. Kompleks dworcowy wpisany jest przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru pod nr A-704 nr Decyzji L.OZ.-IV-46.1986 z dnia 12.07.1986r. Zamawiający posiada ostateczne pozwolenie na budowę. 2. Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania odprawy podróżnych, z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa. 3. Wykonawca zorganizuje w swoim zakresie zaplecze placu budowy. 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej mającymi zastosowanie przy wykonywaniu robót oraz wymaganiami SIWZ, w tym dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest równocześnie wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 50 000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach a. w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 49 1140 1010 0000 3523 8600 1001 w BRE Bank Oddział Warszawa, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe nr D7b-223-/3-5/2009. Zamawiający wymaga kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium, który należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w którejś z form wskazanych w pkt. IX.3. b do e, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie moment rejestracji złożenia dokumentu w siedzibie jednostki Zamawiającego : PKP SA Oddział Dworce Kolejowe w Warszawie, 00-681 Warszawa, ul. Hoża 63/67, Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji - Pani Bożenna Jastrzębska (pok. 316). Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, kondycja finansowa, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum dwa zamówienia na roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę placu lub parkingu o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto za każde. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. poz. 1118 Nr 156 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz, że osoba ta jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. d) Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy, a także, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI. 4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, zamawiający dokonując oceny, czy spełniają oni wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich Wykonawców łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, dla każdego z Wykonawców wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.2.d, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy, a także, że nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, b) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [2] aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [3] aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [4] zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, [5] zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: [6] wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, o których mowa w pkt. V.2.a) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat zakończenia, odbiorców i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub inny dokument) - wzór wykazu określony został w Załączniku nr 2, [7] wykaz osób posiadających wymagane, określone w pkt. V 2.b) uprawnienia i kwalifikacje lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z dokumentami potwierdzającymi ich posiadanie, z podaniem imienia i nazwiska, rodzaju uprawnień kwalifikacji i daty uzyskania, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca według wzoru określonego w Załączniku nr 3 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli ww. wykazie wykonawca wskazał osobę (y), którymi będzie dysponował. d) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia [8] informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzają wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, która potwierdza spełnienie warunków V.2 c). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z treścią § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): a) odpowiednio zamiast dokumentów wskazanych w pkt. VI.1.b[1],[3],[4],[5] dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że a1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) odpowiednio zamiast dokumentów wskazanych w pkt VI.1.b[2] zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, c) dokumenty, o których mowa w lit. a1), a3) oraz lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty, o których mowa w lit. a2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymogi określone w lit. c) stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty, zgodnie z treścią § 4 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mają być składane wymienione w niniejszym SIWZ, muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty wydane w języku innym niż język polski muszą zostać złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców wymaga się aby każdy z wykonawców złożył dokumenty określone w pkt. VI.I.b). Dokument, o którym mowa w pkt. VI.1.a) powinien podpisać pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo Wykonawca dołączy do oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7. W przypadku, gdy dokumenty składane przez wykonawców będą zawierały kwoty w walutach obcych, ich wartość zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dworcekolejowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach