Krajowa Rada Sądownictwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3 792 792 , fax. 0223 792 794
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Rada Sądownictwa
ul. Rakowiecka 30 30
02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3 792 792, fax. 0223 792 794
REGON: 14081364800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń Krajowej Rady Sądownictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji, usług w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń Krajowej Rady Sądownictwa, wykonywanych w sposób sprawny, dokładny i terminowy, trzy razy w tygodniu (w poniedziałki, środy i piątki a jeśli usługa nie może być świadczona w ww. dni tygodnia z powodu dni wolnych od pracy, w innym terminie ustalonym przez Zamawiającego) po godzinach pracy Zamawiającego tj. po godzinie 16 z wyjątkiem usługi bieżącego sprzątania Kancelarii tajnej, określonej w pkt. 1B załącznika nr 3 do specyfikacji, świadczonej trzy razy w tygodniu w dniach i godzinach wyznaczonych przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych Biura Krajowej Rady Sądownictwa b) świadczenie w sposób sprawny, dokładny i terminowy usług cyklicznych, których szczegółowy opis ze wskazaniem poszczególnych zadań oraz częstotliwości ich wykonywania jak również wykaz terenu wykonywanych prac wraz z metrażem dla poszczególnych zadań określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ Przedmiotowa usługa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy od dnia 4 stycznia lub dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest wskazać dwie osoby, które będą przydzielone do sprzątania pomieszczeń strefy bezpieczeństwa i Kancelarii tajnej w Biurze KRS - w dniach i godzinach wyznaczonych przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych Biura Krajowej Rady Sądownictwa. Wobec wskazanych osób zostanie przeprowadzone zwykłe postępowanie sprawdzające upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą - zastrzeżone - (zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm.).Wszyscy pracownicy przydzieleni do pracy w Krajowej Radzie Sądownictwa i Biurze Krajowej Rady Sądownictwa, po zawarciu umowy, zobowiązani będą do podpisania oświadczenia stanowiącego zał. nr 2 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać,iż Wykonawca spełnił warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia od Wykonawcy: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia postanowienia art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2), 2. Oświadczenie o braku okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2), 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że zdobył konieczne informacje do opracowania oferty (na załączniku nr 2), 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z postanowieniami umowy, która stanowi część specyfikacji i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na określonych w niej przez Zamawiającego warunkach, w miejscu i terminie przez Zamawiającego wyznaczonym (na załączniku nr 2), 5. Oświadczenie, że podana w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym - cena ofertowa obejmuje całość przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ (na załączniku nr 2), 6. Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają wymagane przez Zamawiającego warunki określone w SIWZ (na załączniku nr 2), 7. Oświadczenie, że Wykonawca będzie związany złożoną przez niego ofertą przez okres 30 dni od daty jej otwarcia (na załączniku nr 2), 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na płatność prawidłowo wystawionej faktury w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego (na załączniku nr 2). Wymagane dokumenty od Wykonawcy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Formularz ofertowy (na załączniku nr 1), 3. Opis przedmiotu zamówienia (na załączniku nr 3), 4. Oświadczenia (na załączniku nr 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15