Gmina Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 025 7878013
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
ul. Słoneczna 2 2
08-311 Bielany, woj. mazowieckie
tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013
REGON: 00053367600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg na dostawę wyposażenia kuchni do świetlicy wiejskiej w miejscowości Wyszomierz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni na potrzeby Świetlicy w Wyszomierzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz oferty załączony do SIWZ (załącznik Nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ) 3. Parafowany projekt umowy (załącznik Nr 3 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 6. Umowę spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna. 7. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą by przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno by zawarte w ofercie). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne i meble biurowe w ramach realizacji zadania pn.: Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap (znak sprawy: 59/ZP/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch ciągów wydawczych wraz z dodatkowym wyposażeniem dla wojskowych obiektów stołówkowych w m. Radom i m. Grójec
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia zaplecza kuchennego i baru na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie
Dodano: 2016-06-24 - wyposażenie w urządzenia gastronomiczne szkoły w Serocku
Dodano: 2016-06-03 - wyposażenie gastronomiczne w szkole w Serocku
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia zaplecza kuchennego i baru na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa wyposażenia w niezbędny sprzęt i regały dla kuchni w SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/16/2016
Dodano: 2016-02-02 - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW CIĄGU WYDAWCZEGO DLA STOŁÓWEK WOJSKOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU.
Dodano: 2015-09-03 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej w ramach projektu Specjalizacja zawodowa - sukcesem na rynku pracy realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do kuchni w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Grębkowie
Dodano: 2015-07-01