Przetargi.pl
Przebudowa pawilonu kartoteki paszportowej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Placu Wolności 17

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pawilonu kartoteki paszportowej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Placu Wolności 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pawilonu kartoteki paszportowej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Placu Wolności 17. 2. Zakres prac obejmuje: a) rozbiórkę obróbek, rynien i rur spustowych, b) rozbiórkę muru od strony zachodniej, c) wykonanie na murkach wieńców żelbetowych, d) dostawę i montaż konstrukcji stalowej dachowej, e) uzupełnienie murów zewnętrznych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, f) uzupełnienie ocieplenia zewnętrznego z siporexu na kleju i siatce wraz z odnową tynku, g) podstemplowanie istniejących wiązarów kratowych, h) ułożenie na belkach stalowych blachy falistej oraz ocieplenia gr.20 cm płytami PW 11 i z wełny mineralnej, i) ułożenie 2 warstw papy termozgrzewalnej, j) wykonanie opierzeń, rynien i rur spustowych z materiału z odzysku, k) demontaż i ponowny montaż 2 wywiewników dachowych, l) wymianę drzwi na korytarz na EI 60 oraz okna od południa na okno stałe E60. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących załącznikach: w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), projekcie przebudowy oraz przedmiarze robót. 4. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w przedmiarze robót, projekcie przebudowy i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowania materiałów równoważnych. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace na okres 36 miesięcy. 6. Wykonawca na użyte podczas realizacji prac wyroby udziela gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, ale nie krótszej niż 36 miesięcy. 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z panem Zbigniewem Bocheńskim tel. 698-889-444. 9. Wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz po przeprowadzonych robotach oraz śmieci. 10. Wykonawca określi w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 12. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac, aby nie stanowiło ono zagrożenia dla pracowników i klientów urzędu. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia pomieszczeń kartoteki przed skutkami niekorzystnych warunków atmosferycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach