Przetargi.pl
Przebudowa miejsca do lądowania na lądowisko dla smigłowców

Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
    ul. Rydygiera 1 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
    REGON: 00126182000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa miejsca do lądowania na lądowisko dla smigłowców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa miejsca do lądowania na lądowisko dla śmigłowców przy Szpitalu Specjalistycznym w Pile im. Stanisława Staszica. Zakres oraz wielkość robót określona jest w książce przedmiarów, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zadania i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z inż. Wojciechem Kołodziejem Kierownikiem Działu Technicznego tel. (67) 210 62 60 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:00. Poniżej 5 mln 150 tys. euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1. Wykonawca posiada koncesje, zezwolenie lub licencje do wykonywania określonej działalności; 1.2. Wykonawca posiada aktualny wpis do właściwego rejestru działalności gospodarczej; 1.3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 1.4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 2.1 Wykonywanie robót w okresie ostatnich 3 lat minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 2.2 Zatrudnią kierownika robót budowlanych oraz kierowników robót branżowych z niemniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 3.1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. 3.2. Zobowiążą się do ubezpieczenia budowy na kwotę 200.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane warunki: 4.1. Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na nie wykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; 4.2 Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.3 Wykonawca nie zalega na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 4.4. Wykonawca nie został skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; 4.5 Wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie wyrządził szkody polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie. 1.7. Oświadczenie Wykonawcy, ze reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie likwidacji, ani nie otwarto jej likwidacji, 1.8. Oświadczenie Wykonawcy, iż sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać: zrealizowane zamówienia, daty wykonania, Zamawiających, wartości robót oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja winna zawierać rodzaj i numery uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa lub właściwej Izby Samorządu Zawodowego Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada środki finansowe do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 3.1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 250.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Zobowiązanie do ubezpieczenia budowy w następującym zakresie: a) Wykonawca ma obowiązek posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ważną umowę odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 4.1. Oświadczenie Wykonawcy, iż zaproponowane materiały budowlane posiadają odpowiednie oznakowanie B lub CE. 5. Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 6. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom i zgodnie z art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego zobowiążą się uzyskać zgodę zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wyrażą a zgodę na następujące warunki płatności: 7.1. Wykonawca wystawi fakturę VAT za wykonane i zatwierdzone przez Zamawiającego roboty. 7.2. Termin zapłaty faktury - 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. 7.3. Zapłata należności za fakturę będzie uwarunkowana: a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót, b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (jeżeli podwykonawców zatrudni). 8. Wypełniony formularz ofertowy - (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Wypełniony załącznik nr 3. 10. Pełnomocnictwo uprawniające do występowania w imieniu Wykonawcy i podpisywania ofert (jeżeli forma reprezentacji nie wynika z wpisu do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej), 11. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na miejscu realizacji zamówienia, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 - 1.8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa w pkt.10 kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa niżej wymienione dokumenty: a) dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub dokumenty potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy dotyczące ww. art. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach