Wodociągi Kępińskie sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Wrocławska 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7822450 , fax. 062 7829974
- Data zamieszczenia: 2010-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Kępińskie sp. z o.o.
ul. Wrocławska 28 28
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7822450, fax. 062 7829974
REGON: 25075495200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodociagi.kepno.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kanału sanitarnego w ulicy Jasnej w Baranowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie kanału sanitarnego kanalizacji sanitarnej z rur betonowych WIPRO DN300 w ul. Jasnej w Baranowie. Ogólny opis przedmiotu zamówienia (długości podane w opisie są podane orientacyjnie w granicach błędu systematycznego): 1) Renowacja studni - 20 szt. - wyczyszczenie hydrodynamiczne studni; - regulacji i wyprofilowanie kinet; - osadzenie brakujących stopni; - renowacja ścian i spoin związkami betonowymi. 2) Montaż rękawa epoksydowego w kanale sanitarnym ? 300 o długości 698,4 m wykonanym z rur betonowych. - wyczyszczenie hydrodynamiczne kanału sanitarnego; - wykonanie i zasypanie z uzupełnieniem nawierzchni niezbędnych wykopów w przypadku kolizji lub innych przyczyn wymagających tego typu działań; - przegląd kamerą kanału; - wyfrezowanie przeszkód; - otwarcie czynnych przyłączy kanalizacyjnych; - przepompowanie ścieków na czas prowadzenie renowacji; - inspekcja TV powykonawcza z zapisem na nośnikach pamięci CD, DVD. 3) Montaż pakero-kapeluszy do przyłączy (długość 40 cm , wsad do przyłączy 30 cm) - 10 szt: - montaż pakero-kapeluszy - inspekcja TV powykonawcza z zapisem na nośnikach pamięci CD, DVD. 4) Montaż pakerów do przyłączy włączonych w studniach - 12 szt: - montaż pakero-kapeluszy; - inspekcja TV powykonawcza z zapisem na nośnikach pamięci CD, DVD. Wykonania robót montażowych należy dokonać z istniejących studzienek lub komór. Zamawiający nie dopuszcza wykonania jakichkolwiek wykopów. W miejscu realizacji budowy (dojazd do posesji) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego oraz dotrzymania innych postanowień wynikających z projektów zajęcia terenu i organizacji ruchu. 2. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe. 1) Wykonawca uzyska zezwolenia i ponosi koszty zajęcia pasa drogowego oraz opracuje dokumentacje ruchu zastępczego w przypadku zajęcia pasa drogowego, wykona niezbędne do realizacji robót tymczasowe obiekty oraz urządzenie terenu budowy w tym zasilanie w wodę, energię, ogrodzenie, a także zapewni realizację obowiązków wynikających z ustawy Prawo budowlane - w szczególności umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 2) Wykonawca- w przypadku takiej konieczności: - doprowadzi energię elektryczną i wodę oraz dokona opłat za ich użycie; - zakorkuje naprawiane kanały i przyłącza kanalizacyjne przed renowacją; - zapewnia organizację ruchu drogowego wraz z oznakowaniem. 3) Na wyłączonych odcinkach kanałów należy dokonać przerzutu ścieków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr konta 14 1090 1144 0000 0000 1402 7424 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.com/organizowane_postepowania
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27